Dvojka na trhu slevových portálů Pepa.cz zaznamenal meziroční dvacetiprocentní nárůst obratu v prodeji víkendových pobytů v zahraničí. Co do počtu nabídek, stává se Pepa.cz jedničkou v cestování vůbec, a to s meziročním nárůstem 30 %. (TZ)
- Nejfrekventovanější destinace: Krakov, Vídeň a Drážďany
- Vysoký zájem je i o Českou
Podobně jako v sezoně poznávacích zájezdů za vínem slevový trh potvrzuje jednoznačný trend – čím dál větší zájem zákazníků o „tematické“ cestování. Aktuálně jsou pro vánoční období nejvíce vyhledávané a prodávané destinace jako Krakov, Vídeň a Drážďany, kdy např. v poslední jmenované spojí zákazníci zájezd s nákupem v obchodním centru
„Zvýšený zájem o adventní zájezdy zaznamenáváme již od září a jejich stoupající oblibu potvrzuje i nárůst konverze v prodeji těchto nabídek. Lidé zkrátka na slevové portály chodí nakupovat zajímavé víkendové zájezdy cíleně,“ dodává Jana Bačová, šéfka marketingu Pepa.cz.
Pepa.cz tak pokračuje ve své dlouhodobé strategii podpořit slevový trh v jeho nejsilnější prodejní vertikále.
O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl na přelomu roku 2010 a 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP pěti tuzemskými slevovými portály. V současné době s ročním obratem 300 milionů Kč zaujímá druhé místo na českém slevovém trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.