Deník Metro od února s novou kampaní

Nová image kampaň Moje město, moje Metro! je zaměřena nejen na Prahu, ale i na regiony a města, kde nejčtenější zdarma distribuovaný deník vychází. Symbolem kampaně se stalo srdce a trasa metra. (TZ)

BB_51x24cm_PRAHA_BRNO_OSTRAVA_obecny_Stránka_4

„Nově vzniklé kreativě dominuje nejen srdce, ale také piktogram metra. Brandovou barvou je zelená, takže jsme v rámci naší zelené použili místo zastávek konkrétní města, kde je metro k dostání. Chceme tak připomenout čtenářům deníku, že Metro není pouze pražskou záležitostí,“ říká Jakub Strýček, marketingový ředitel mediální skupiny MAFRA.

Kampaň vznikala pod perem mediální skupiny Mafra, můžete ji vidět na billboardech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a také například v Pardubicích.

Deník Metro má 451 tisíc čtenářů na vydání a je dlouhodobě nejčtenějším deníkem v Praze. Podle dnes zveřejněných výsledků výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí 2015 dále deník Metro posílil v Jihomoravském kraji a posunul se tak na pozici třetího nejčtenějšího deníku na jižní Moravě. Media projekt je národním oborovým výzkumem čtenosti a pro Unii vydavatelů a AKA jej realizují výzkumné společnosti Median a STEM/MARK.