Instagram se bez hashtagů neobejde!

Instagram – skvělý online marketingový nástroj, kterým zviditelníte svoji firmu a získáte více zákazníků. Abyste dokázali využít Instagram pro své podnikání, musíte být hlavně vizuálně zajímaví a přidávat relevantní hashtagy. Vaše služby nebo produkty by měly na fotografiích a videích zaujmout na první pohled. Uživatelé Instagramu chtějí vidět dokonalé fotografie ze světa gastronomie, cestování, módy či krásy. Jestliže už máte firemní profil založený, fotíte a fotky denně přidáváte, neměli byste zapomínat ke každé takové fotce připojit i pár odpovídajících hashtagů. (TZ)

Hashtag je štítek, kterým označíte každou fotografii nebo video. Umožní vám vytvořit si svoji skupinu příspěvků, identifikovat značku, produkt, službu, událost, akci či soutěž. Základem každého hashtagu je znak # a hned za ním (bez mezery) následuje slovo nebo i několik slov. Mezery nelze použít ani mezi více slovy. Součástí hashtagu mohou být číslice, ale interpunkce ani speciální znaky nefungují. Nedoporučujeme využívat ani diakritiku.

Ani vaše příspěvky se bez hashtagů neobejdou, jsou opravdu velmi důležitou součástí Instagramu. S jejich počtem to ale nepřehánějte. Instagram vám jich sice dovolí přidat až 30, my doporučujeme přidávat 3-5 hashtagů, abyste přilákali nové uživatele a ti začali váš profil sledovat. Lidé si přes použité hashtagy hledají i další fotografie. Hashtagy vám tedy pomohou nejen zviditelnit vaši firmu a získat sledující, ale skrze ně také sami objevíte nové zajímavé účty.

Používejte jen relevantní hashtagy

Než vůbec začnete používat hashtagy ke svým příspěvkům, nastavte si profil jako veřejný. Pokud budete mít profil nastavený jako soukromý, vaše příspěvky se nebudou zobrazovat na stránce s hashtagy.

K obrázkům a videím můžete připojit jakékoliv hashtagy, ale měli byste o každém vždy přemýšlet, aby dával smysl a odpovídal obsahu vašeho příspěvku. Hashtagy můžete zpětně upravovat nebo je přidávat i do komentářů. Pokud vytváříte kampaň, jednoduše si vymyslete a vytvořte svůj originální hashtag, který budete přidávat ke všem příspěvkům spojeným s touto kampaní. Pro inspiraci, jaké hashtagy používat ve vašem oboru, se můžete podívat i na profily konkurence.

Určitě byste měli sledovat, jaké hashtagy na Instagramu „frčí“. Neznamená to ale, že ke každé fotografii a videu budete dávat schválně ty nejoblíbenější, které ale s vaším produktem nemají nic společného. Přidávejte vždy pouze relevantní hastagy. Skvělý nástroj pro vyhledávání nejoblíbenějších hashtagů a pro práci s Instagramem vůbec je http://iconosquare.com. Přihlaste se do něj přes svůj účet a získejte nejrůznější statistiky o svém profilu a celkově o Instagramu. Na nejpoužívanější hashtagy se můžete podívat také na http://websta.me/hot nebo http://top-hashtags.com/instagram. Pro vyhledávání na českém a slovenském Instagramu můžete zkusit http://www.obrazeni.cz.
O LCG NEW MEDIA:

Jsme digitální divizí poradenské společnosti LCG-360°Consulting. Pro naše klienty řídíme kampaně na území České republiky, Evropy a Ruska. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v online prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Jsme také držiteli certifikace a zároveň i Partnerem Google. Máme za sebou desítky úspěšných kampaní jak pro středně velké podniky, tak i nadnárodní společnosti. Pracovali jsme nebo pracujeme pro klienty z těchto odvětví: zdravotnictví, farmacie, cestovní agentury, energetika, pojišťovnictví, automobilový průmysl a servis, internetové portály a eshopy, koupelnová studia, zábavní průmysl, pohostinství, výrobní sektor, elektronika a elektrotechnika, FMCG a další. Více info na www.lcgnewmedia.cz/.

 

Reklamy