Výtvarník James Reka vytvořil novou uměleckou edici reproduktorů Ultimate Ears

Praha, Česká republika — 6. dubna 2016 — Společnost Ultimate Ears oznámila novou uměleckou edici mobilního reproduktoru UE BOOM 2 Lost Time Limited Edition s designem od renomovaného australského pouličního výtvarníka jménem James Reka. Ten pokryl reproduktor UE BOOM 2 Lost Time Limited Edition současnými abstraktními tvary a jasnými výraznými barvami s čistými liniemi, které vyjadřují okamžiky ztracené v čase a momenty reflexe. (TZ)

UE BOOM2 34FR Reka

Reka se nechává inspirovat pop kulturou, komiksy a ilustracemi a přes deset strávil cizelováním své emblematické estetiky po různých podchodech a železničních tratích vnitřního předměstí Melbourne. Je znám svým čistým a rozpoznatelným stylem, který je fúzí „vysokého“ a „nízkého“ umění, a schopností střídat výrazové prostředky i lokace, přičemž jeho umělecké výtvory lze najít v ulicích Japonska, Paříže, Brooklynu a Berlína, ale též na samostatných výstavách výtvarníků po celém světě nebo ve stálé sbírce australské Národní galerie – a nyní i na vnější podobě reproduktoru UE BOOM 2.

„James Reka neustále posouvá definici toho, co pouliční umění je a kde žije,“ řekla Charlotte Johs, generální ředitelka společnosti Ultimate Ears. „Společnost Ultimate Ears je přesvědčena, že by neměly být žádné hranice mezi tím, kde může být k vidění výtvarné umění a slyšet hudba. Měli jsme štěstí, že můžeme spolupracovat s umělcem, který tuto naši filozofii sdílí.“

Společnost UE neustále pracuje na novém pojímání možností, jak uživatelé mohou mít produkty v našem oboru přizpůsobené svému stylu. Rodina reproduktorů UE byla od samotného počátku navržena s textilním potahem. Právě textilní potah již umožnil vytvořit více než 50 uměleckých a zákaznických edicí těchto reproduktorů. Díky přizvání výtvarníků, kteří vytvářejí speciální limitované umělecké série, oslavuje společnost UE přirozené souznění mezi hudbou a výtvarným uměním tím, že do světa uvádí produkty, jež jsou jejich propojením.

„Speciální limitovaná edice reproduktorů UE BOOM 2 Lost Time se odkazuje na zlomové okamžiky sebereflexe, která mi připomíná, jak ztraceni v čase se můžeme cítit,“ řekl James Reka. „Podobně i hudba může poskytovat únik, který nám umožňuje transcendovat v čase i prostoru, a díky tomu je moje spolupráce se značkou Ultimate Ears přirozeným spojením obojího.“

Cena a dostupnost

Očekává se, že omezené množství reproduktorů UE BOOM 2 Lost Time Edition bude k dispozici v Severní Americe, Austrálii a vybraných zemích Evropy průběhu dubna 2016 za doporučenou maloobchodní cenu 5 372 Kč. Podrobnější informace můžete získat na adrese www.ultimateears.com. Chcete-li se dovědět více o Jamesi Rekovi, navštivte laskavě stránky na adrese rekaone.com.

O Jamesu Rekovi

James Reka je mladý současný australský výtvarník zaměřený na graffiti a pouliční umění, který žije v Berlíně. Kořeny jeho tvorby sahají do uliček podchodů a železničních tratí vnitřního předměstí Melbourne, kde přes deset let cizeloval svou – nyní emblematickou – estetiku výtvarného projevu. Díla Jamese Reky se stala reprezentativními, pokud jde o počátky nového stylu pouličního výtvarného umění: čistého a jedinečného – a nikoli nutně jen „na ulici“. Jeho mysl plodí surrealistické a abstraktní výtvory, jež komunikují prostřednictvím silných linií, dynamického pohybu a odvážných barev. Díky vlivům z pop kultury, komiksů a ilustrací vešel styl Jamese Reky v povědomí svou fúzí „vysokého“ a „nízkého“ umění a představuje paradox mezi designem ostrých tvarů a graffiti v kombinaci s intenzivním projevem a malováním pomocí sprejů.

O společnosti Ultimate Ears

Ultimate Ears transformuje způsob, jakým si lidé společně užívají hudbu na celém světě. Již dříve společnost UE revolučně proměnila způsob, jakým se hudebníci při živých vystoupeních mohou vzájemně slyšet, když nově pojala pódiové odposlechy a přeměnila je na sluchátka s náušníky tvarovanými na zakázku. V současné době společnost Ultimate Ears je silnější než kdykoli dříve a nabízí rodinu bezdrátových reproduktorů, jež získaly mnohá ocenění a které jsou vytvořeny tak, aby si je lidé se svými přáteli mohli užívat, kamkoli je život zavede. A díky novým funkcím a možnostem, které jsou pravidelně vydávány formou bezplatných aktualizací softwaru, se reproduktory UE neustále vylepšují. Podrobnější informace jsou k dispozici na adrese www.ultimateears.com. #MakeMusicSocial

# # #

Ultimate Ears, logo Ultimate Ears a jiné značky jsou registrovány ve Švýcarsku a dalších zemích. Veškeré ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. Více informací o společnosti Ultimate Ears a jejích produktech můžete získat na webových stránkách společnosti na adrese www.ultimateears.com.

(LOGIIR)