Jan Škrabánek má nově na starosti marketing v Zonky

Za marketing platformy na půjčování peněz mezi lidmi Zonky od května zodpovídá Jan Škrabánek. Do Zonky přináší 16 let zkušeností získaných na nejrůznějších pozicích v marketingu, při vytváření prodejních strategií a rozvoji podnikání. V minulosti pracoval na kampaních jak českých, tak mezinárodních značek. (TZ)

2016-04-28 08_11_24-Zonky - Lidé půjčují lidem

“Zonkymu se daří. Tohoto úspěchu bychom nikdy nedosáhli bez skvělého marketingu. Hledali jsme někoho, kdo vydrží vysoké pracovní tempo a kdo zároveň bez problému zapadne do našeho Zonky týmu. Honza Škrabánek přesně odpovídá našim představám,” říká Lucie Tvarůžková, ředitelka Zonky.

Škrabánek v posledních letech pracoval pro Douwe Egberts, Pickwick,  Vitanu nebo Kostelecké uzeniny. Společně s Kosteleckými uzeninami přišel s Poctivou řadou uzenin, které obsahují více než 90 % masa. Součástí komunikace těchto produktů byla také televizní reklama se zpívajícími řezníky.

Ve volném čase se věnuje rodině. Je ženatý a má dvě děti. Zajímá se o výtvarné umění. Jeho nejoblíbenějším malířem je Claude Monet. Cvičí jógu a rád si oddechne při tai chi.

O Zonky

Zonky.cz je online platforma na půjčování peněz mezi lidmi, která funguje od června 2015. Zonky propojuje klienty, kteří si chtějí půjčit, s investory, kteří chtějí zhodnotit své peníze výrazně lépe, než třeba na spořicím účtu v bance. Zonky si klade za cíl zpřístupnit půjčky i těm, kteří na ně podle tradičních bankovních pravidel nedosáhnou, ačkoli je dokáží bez problémů splácet (OSVČ, rodičovská dovolená apod.). Zonky vznikl v inkubátoru startupů Creative Dock Martina Pejši. Šéfkou Zonky je Lucie Tvarůžková. Investorem je inovační fond Home Credit Lab N.V.

 

Reklamy