Dobrá zpráva pro správce kampaní: Facebook přidává efektivní možnost jak vytvářet vlastní audienci

Největší sociální síť přichází s novinkou, která potěší všechny správce kampaní na Facebooku. Nová funkce vytváření vlastních audiencí pomůže s efektivitou při plánování kampaní. Jak novinka funguje a proč jde o jednu z největších změn na Facebooku v tomto roce vysvětluje Vojtěch Lambert, ředitel digitální agentury LCG New Media. (TZ)

Jak moc efektivní je cílit na vlastní audience, jako jsou databáze, návštěvníci webu, lidé reagující na vaše videa nebo v rámci Leads Ads kampaní, je jasná věc. Uvedené cílení vykazuje velmi dobré výsledky napříč kampaněmi a je to to hlavní, co správci kampaní včetně LCG New Media používají v rámci cílení. Facebook to samozřejmě ví a tak v této oblasti přidává další možnost.

O co se jedná?

Facebook nově přidal funkci vytváření vlastních audiencí skrze interakci lidí s vaší stránkou. Pokud tedy máte větší firemní stránku nebo se staráte klientovi o nějakou takovou, můžete daleko lépe zacílit potenciální zákazníky. Doteď jste mohli pouze zvát lidi, kteří lajkují přímo vaši stránku. Teď je k dispozici i cílení na ty, kteří reagují a lajkují vaše videa a příspěvky, což je velmi efektivní. Tato informace se začala šířit tento týden po sítích, informaci o novince zveřejnil také specializovaný server Adweek.

Jak to bude fungovat? Budete moct cílit své reklamy na lidi, kteří:

1) navštívili vaši stránku

2) interagovali s příspěvkem nebo reklamou

3) klikli na call-to-action tlačítko

4) napsali vám zprávu na stránku

5) uložili nebo sdíleli stránku nebo příspěvek

„Kdo delší dobu spravuje reklamy nebo obsah nějaké stránky ví, že toto byla jedna z oblastí, které potřebovaly vylepšit. Jde o klíčovou změnu a nejlepší novinku tohoto roku, která otevírá obrovský potenciál v optimalizaci nákladů a cílení. Novinka se nyní postupně roluje do všech reklamních účtů a brzy ji zapojíme i ve správě kampaní pro naše klienty,“ řekl Vojtěch Lambert, ředitel digitální agentury LCG New Media.

 


O LCG NEW MEDIA:

Jsme digitální divizí poradenské společnosti LCG-360°Consulting. Pro naše klienty řídíme kampaně na území České republiky, Evropy a Ruska. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v online prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Jsme také držiteli certifikace a zároveň i Partnerem Google. Máme za sebou desítky úspěšných kampaní jak pro středně velké podniky, tak i nadnárodní společnosti. Pracovali jsme nebo pracujeme pro klienty z těchto odvětví: zdravotnictví, farmacie, cestovní agentury, energetika, pojišťovnictví, automobilový průmysl a servis, internetové portály a eshopy, koupelnová studia, zábavní průmysl, pohostinství, výrobní sektor, elektronika a elektrotechnika, FMCG a další. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.