Pavel Kovařík obchodním ředitelem Promoteri.eu

Praha 14. prosince 2016 – Společnost Promoteri.eu oznámila významnou posilu. Na nově vzniklý post obchodního ředitele v prosinci nastoupil Pavel Kovařík (41 let), který v oblasti obchodu pracuje 22 let. (TZ)

Před příchodem do agentury Promoteri.eu působil Pavel Kovařík více jak pět let jako vedoucí prodeje ve společnosti Alza.cz, kde se podílel na strategickém řízení obchodu firmy s důrazem na výsledky díky vedení týmů obchodníků a promotérů. Školil prodejní dovednosti napříč celou firmou. Jeho hlavní odpovědností byla holešovická centrála.

„Tahounem obchodu ve firmách v této dekádě už nejsou prodavači, ale obchodníci kladoucí důraz na co nejužší spolupráci týmů. Pavla znám čtyři roky. Z holešovického showroomu udělal naprosto jiné místo s milionovými zisky, z obchodního týmu klenot mezi ostatními, kde chování, které nesměřovalo k jeho cílům, okamžitě řešil,“ řekl Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu.

Z postu obchodního ředitele Pavel Kovařík odpovídá nejen za obchodní výsledky firmy, plnění zadaných obchodních cílů, ale také za rozvoj celé firmy s vedením lidí, jejich motivováním a nastavením pracovních procesů. To by mělo přispět k dalšímu růstu firmy tak, aby do tří let atakovala pozici jedničky ve svém oboru na českém trhu.

Pavel Kovařík má za sebou 22 let praxe v obchodě. Před příchodem do Alza.cz pracoval ve firmě Datart jako store manažer a v Okay elektrospotřebiče jako regionální manažer. Je absolventem střední ekonomické školy se zaměřením na vnitřní obchod. Mezi jeho koníčky patří sport, tanec, cestování a vaření. Pavel je svobodný, má dvě děti a domluví se několika jazyky.

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 200 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje přes 10 000 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.