Teta drogerie spustila nový web od Sprinx

(Praha 19. prosince 2016) Česká firma Sprinx Systems v listopadu završila radikální proměnu webových stránek drogerie Teta. Původní web byl kompletně přepracován, výrazně rozšířen a propojen s moderními marketingovými nástroji tak, aby vyhovoval růstovým záměrům úspěšného drogistického řetězce. Výsledkem je ucelené, konsolidované řešení, které vývojáři firmy Sprinx realizovali na platformě Kentico. (TZ)

Tuzemská síť drogerií Teta (provozovaná společností Solvent) má na svém kontě 19letou historii. Poslední 3 roky své existence věnovala masivní expanzi a rebrandingu prodejen. Po modernizaci firemního loga přišly na řadu také investice do růstu v online prostředí. Vše se točí okolo content marketingu. Vedle dlouhodobé, masivní emailové komunikace se členy Teta klubu je nově uvedený obsahový web obohacený o Teta Inspiraci pro příjemný nákup. Jedná se specializovaný a originální obsah z oblasti krásy a kosmetiky.

Nově spuštěný portál tedy povyšuje webovou prezentaci Tety drogerie na úroveň pravidelně aktualizovaného, informačně nabitého kosmetického magazínu pro ženy. Teta drogerie má ambice stát se vyhledávaným expertem přes oblast kosmetiky, krásy a zdraví. Výhledově pak chce témata systematicky rozšiřovat a magazín dále rozvíjet. Řešení dodané firmou Sprinx proto nově umožňuje spravovat a publikovat velké množství aktuálního, autentického obsahu.

Co se týče marketingových nástrojů, změna webu odráží nejmodernější světové trendy. Dává proto Tetě do rukou špičkové nástroje z oblasti marketingové automatizace, e-mailingu či personalizace obsahu. O realizaci kompletního řešení se postarala zavedená dvacetiletá firma Sprinx, která na platformě Kentico vyvíjí úspěšné weby už více než 8 let a disponuje prémiovou certifikací Kentico Gold Partner.

Nový content web si prohlédněte zde: www.tetadrogerie.cz