Společnost Monster Career CZ spustila novou marketingovou kampaň. Běží online, v rádiu i outdooru

Společnost Monster Career CZ, která se věnuje vyhledávání pracovních nabídek a vhodných uchazečů na volná pracovní místa, připravila novou marketingovou kampaň. Jejím cílem je ukázat, že Monster je ten pravý partner pro lidi hledající novou práci i pro firmy, které se snaží obsadit volná pracovní místa. Kampaň využije ploch v outdooru, spot v rádiu a bude doplněná také online komunikací. (TZ)

newsletter-hero-cz-monster

Najít dobré zaměstnání není v současnosti ani přes příznivou situaci na trhu práce snadné. Stejně také není jednoduché nalézt vhodné kandidáty na volná pracovní místa. Monster se proto rozhodl připravit marketingovou kampaň, jejímž cílem je lidem i firmám ukázat, že hledání práce i nalezení potřebných lidí je snazší, pokud na to nejsou sami. Pomůže jim partner, který se v pracovních nabídkách vyzná a dokáže dobře poradit.

Na všech vizuálech i ve videu se objevuje chlupatá, fialová postava – Monster.

“Monster je ztělesněním všeho, co děláme, v čem jsme dobří a co nabízíme lidem i firmám. Pokud se podíváte na Monstera, je z něj cítit síla, houževnatost, odolnost a spolehlivost. Toto jsou vlastnosti, které jsou při hledání práce nebo nových spolehlivých zaměstnanců klíčové,” popisuje podstatu nové kampaně Petr Kubačka, ředitel Monster Career CZ.

Komunikace se zaměřuje nejen na sociální sítě a online reklamu. Kampaň poběží také v rádiu, třicetivteřinové spoty budou znít z Evropy 2 během Ranní show. Komunikace v outdooru využívá reklamní plochy jak ve vagonech metra, tak na nástupištích. Dále bude reklama umístěná na CLV a billboardech v oblastech, v nichž sídlí centra sdílených služeb (Praha Chodov, Zličín, Karlín a Stodůlky).

Kampaň zaměřená na klíčové vlastnosti Monsteru běží také například ve Velké Británii. Za její přípravu v České republice zodpovídala marketingová manažerka Monsteru Martina Ettelová. Kampaň vznikla ve firmě interně. Na její tvorbě se formou konzultací podílelo několik externích agentur.

O Monster

Monster Worldwide je globálním leaderem ve vyhledávání práce a již více než 20 let se stará o to, aby talentům pomohl nalézt práci, kterou si zaslouží, a zároveň aby firmy obsadily volné pozice těmi nejtalentovanějšími odborníky. V současné době působí ve více než 40 zemích po celém světě a k vyhledávání talentů používá celou řadu pokročilých technologických nástrojů a digitálních řešení.

V současné době Monster nabízí miliony pracovních pozic a je světovou jedničkou na trhu práce. Má lokální zastoupení na klíčových trzích v Severní a Jižní Americe, Evropě, Asii a Austrálii a vedle hledání a nabízení pracovních pozic poskytuje klientům i personalizované poradenství. Pro zaměstnavatele nabízí Monster prostřednictvím online služeb velmi efektivní zacílení na rozličné cílové skupiny uživatelů.

V lednu 2009 vstoupila společnost Monster přímo na český trh, zároveň se spuštěním nového portálu ve 24 zemích celého světa. Od roku 2009 tak čeští uchazeči o práci získali přístup i k pracovním pozicím z celého světa. V Česku Monster působí již od roku 1999, původně jako provozovatel portálu Jobpilot.cz. V čele české pobočky Monster Career CZ stojí Petr Kubačka.

Na základě dohody podepsané mezi finskou mediální skupinou Alma Media a Monster Worldwide vznikl v lednu roku 2014 společný podnik Alma Career Oy, světová jednička v online náboru zaměstnanců. Jeho součástí jsou např. společnosti LMC, Profesia a také pobočky Monster v Polsku, České republice, Maďarsku a Finsku. Ve společném podniku Alma Career Oy drží Alma Media většinový podíl.