Cestovatelský portál pro firmy Mojeletuška.cz oblékl nový kabát a zahájil zkušební provoz

Praha, 27. února 2017 – Společnost Asiana, provozující cestovatelský portál Letuška.cz, spouští novou verzi portálu pro rezervace letenek Mojeletuška.cz určeného pro firemní zákazníky. Těm přináší řadu nových funkcí, mimo jiné bude nyní díky responzivnímu designu pohodlně dostupný i v chytrém telefonu. Oproti klasické Letušce.cz je to pak především zohlednění smluvních podmínek, speciálních cen a firemních programů leteckých společností a také nastavení cestovních parametrů firmám na míru. (TZ)

Nová generace on-line rezervačního nástroje pro korporátní klienty, který pracuje na bázi globálního distribučního systému AMADEUS, byla spuštěna již na konci loňského roku. Jednalo se však o testovací provoz, kterého se zúčastnilo pět stávajících zákazníků Asiany. Aktuálně byla aplikace nabídnuta druhé vlně korporátních zákazníků Asiany. Jedná se o přibližně padesát středních a větších firem a také státních institucí, pro které Asiana speciálně připravila řadu školení a workshopů. Nově spolupracující firmy budou mít také příležitost k založení tohoto unikátního cestovatelského účtu.

Hlavní výhodou Mojeletuška.cz je individuální nastavení cestovní politiky pro lety i hotely a další služby, jako je pojištění, parkování na letišti a další. „Oblíbeným se stává kalendářový přehled, ve kterém travel manažer okamžitě vidí, kdy a kde jsou cestující, a může si zároveň na jednom místě prohlížet všechny detaily cesty,“ popisuje první zkušenosti zákazníků Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz. Nové funkce zároveň umožní mít veškeré náklady pod kontrolou díky průběžnému sledování cen, informacím o levnějších dostupných letech a víceúrovňovému schvalovacímu procesu. Samozřejmostí je responzivní design umožňující přístup i přes mobilní telefon.

Asiana již aplikaci pro firemní klientelu měla. Tato předchozí verze však byla postavena na zahraničním řešení a neposkytovala výhody přizpůsobené českému trhu. I přesto ji využívalo více než 100 firem. Nejčastějšími cíli jejich služebních cest byly následující destinace.

TOP 5 firemních destinací Evropa Mimo Evropu
1. Brusel New York
2. Paříž Dubaj
3. Moskva Tel Aviv
4. Amsterdam Šanghaj
5. Varšava Peking

Více informací o aplikaci Mojeletuška.cz najdete zde.

O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz

Cestovní agentura ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl v 90. letech prvním online prodejcem letenek na českém trhu a naučil Čechy nakupovat letenky přes internet. Letuška.cz svým zákazníkům nabízí veškeré možné služby spojené s cestováním po celém světě.