Lidské síly se nově hledají i formou notifikací

Praha 28. března 2017 – Tradiční formy náboru lidských zdrojů v dnešním světě selhávají, a tak je nutné hledat nové způsoby. V případě potřeby jednat rychle a najít člověka na jednorázovou práci doslova do několika hodin se osvědčila nová česká aplikace QuickJOBS, která pomáhá propojit zaměstnavatele a agentury s brigádníky prostřednictvím smartphonů. (TZ)

Firmy hledající lidi na určitý typ práce mají k dispozici celou řadu možností, jak získat toho pravého. Na trhu existuje několik desítek různých způsobů, ale ani jeden z nich nenabízí okamžité doručení. Human resources (HR) systémy sice zajistí, že se k lidem, kteří by mohli splňovat zadaná kritéria, nabídky dostanou, ale zde nastává problém. Ne vždy na ně totiž mohou pružně reagovat. Zpravidla se k odpovědi dostanou až po několika hodinách, možná dnech, a zajímavá brigáda jim tak může utéct.

„Pro výběr těch správných promotérů a hostesek využíváme několik různých prověřených kanálů. I tak se nám někdy stane, že domluvený člověk z nějakého důvodu práci odřekne na poslední chvíli. Je na nás, abychom našli adekvátní náhradu. O možnosti obsadit uvolněnou pozici dáme ihned vědět, ale potřebujeme, aby se informace k zájemcům dostala co nejdříve a zároveň aby na ni mohli snadno reagovat. Ne aby tak učinili až večer, kdy přijdou domů a začnou řešit e-maily,“ řekl Vít Krčmář, majitel agentury Promoteri.eu, která službu pomáhá vyvíjet na základě zpětné vazby.

Pro podnikání v tomto odvětví je nabídka jednorázových studentských brigád velmi zajímavá. Jen v Praze je v hlavní sezóně přes hlavní poskytovatele poptáváno kolem 700 – 1 000 hostesek týdně, což je téměř 3 000 zakázek měsíčně. V řeči čísel jde o trh s měsíčním obratem kolem 2 milionů korun jen pro tento úzký segment.

I proto agentura Promoteri.eu jako jedna z prvních v Česku začala využívat novou aplikaci QuickJOBS, dostupnou pro mobilní zařízení s iOS a Android pomáhající HR pracovníkům hledat lidské zdroje prostřednictvím smartphonů. S její pomocí totiž kdykoliv, a to třeba i z terénu, zadá poptávku a do několika málo minut zjistí, kdo o ni má zájem. S dotyčnými se spojí a domluví se na detailech brigády. „Mobilní Aplikace je navržena pro snadnou a rychlou reakci. Každému, kdo ji používá, se nabídka práce vyhovující jeho preferencím zobrazí jako push notifikace a on si ji může detailně prohlédnout a rovnou o práci požádat na jeden dotek. Zaměstnavatel se o tom dozví a má možnost zájemcům okamžitě volat,“ řekl Dalibor Herbrich, zakladatel QuickJOBS.

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 200 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje přes 10 000 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.