Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, se umístila třikrát na první příčce na vyhlášení letošního ročníku soutěže IEA (Internet Effectiveness Awards). Ta se konala v rámci konference Business Inspiration 29. června v konferenčním centru společnosti Microsoft.
![2017-06-26 14_47_42-Digitální agentura pro tvorbu webu a marketing _ AITOM](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2017/06/2017-06-26-14_47_42-digitc3a1lnc3ad-agentura-pro-tvorbu-webu-a-marketing-_-aitom.png)
AITOM získal první místo se svými projekty:
- S angličtinou nejdál dojdeš pro LITE Jazyková škola (kategorie Spotřební zboží)
- Inovativní dřevostavby ATRIUM pro ATRIUM (kategorie Stavebnictví a nemovitosti)
- Bosoboty Vivobarefoot pro Hogo Fogo (kategorie E-shopy)
Druhé místo agentura obsadila s:
- Milion lidí do plavek pro Aquapalace Praha (kategorie Cestovní ruch a dopravní služby)
- Šlápli jsme do Facebooku naboso pro GMF Hogo Fogo (kategorie Sociální sítě)
Celkově agentura získala pět ocenění a stala se tak nejúspěšnější firmou v počtu prvních cen. „Těší nás, že roky usilovné práce se vyplatily a my mohli zvítězit hned ve třech kategoriích. IEA pro nás znamená prestižní soutěž, do které se vždy s chutí zapojujeme. Ročník 2016 je pro nás dosud nejúspešnější a doufáme, že budeme v nastaveném trendu pokračovat,“ říká Pavel Houser, ředitel AITOMu.