Praha 11. července 2017 – Fallon Praguezačal pracovat pro značku Vichy patřící pod společnost L´ORÉAL Česká republika s.r.o. Spolupráce byla zahájena na základě výběrového řízení, ve kterém se Fallon dokázal úspěšně prosadit oproti konkurenci. Agentura už pro klienta spustila první kampaň na podporu povědomí o několika produktových řadách. Fallon pro Vichy zpracovává veškeré podklady pro tiskové, televizní a online kampaně.
Spolupráce mezi Fallon a značkou Vichy započala poté, co bylo uzavřeno výběrové řízení. Fallon Vichy oslovil zejména kreativou a zajímavými vizuály využitými jak pro digitál, tak print. Smlouva byla uzavřena na dobu jednoho roku s tím, že její platnost půjde po vzájemné dohodě prodloužit.
“Máme velkou radost, že jsme dokázali získat tak zajímavého klienta. Na spolupráci se velmi těšíme. Už příprava první kampaně ukázala, že práce pro Vichy bude velmi inspirativní,” říká Romana Danišová, která má Vichy ve Fallonu na starosti.
Fallon již spustil kampaň na podporu povědomí o produktových řadách Slow Age, Liftactiv a Dermablend. V nejbližších měsících bude Fallon chystat komunikaci dalších produktů.
O Fallon Prague
Fallon začal jako agentura v Minneapolisu v roce 1981. V Praze otevřela kancelář v říjnu 2014 a nyní má kolem 50 zaměstnanců z 15 zemí, kteří pracují především na globálním účtu ŠKODA. Kanceláře má také v Londýně a Tokiu. Fallon Prague je plně integrovaná, tvořivě vedená agentura v srdci Evropy. Takže zatímco v Londýně jsou Britové a v Paříži Francouzi, Praha je skutečně evropská. Pokud chcete mluvit s Evropany, možná byste si měli promluvit nejdřív s námi.