Od konce srpna si již zákazníci neobjednají vozy z kategorie Taxify Premium

Od konce srpna aplikace Taxify v Praze dále nenabízí možnost objednání vozu z kategorie Taxify Premium. Důvodem jejího zrušení je převažující zájem zákazníků o svezení s řidiči z klasické kategorie. Taxify se chce v budoucnosti zaměřit na další zlepšování a zkvalitňování služeb právě v tomto segmentu.

2017-08-29 18_48_33-Taxify - Jízda na jedno kliknutí

Možnost objednat si odvoz ze třídy Premium se v aplikaci objevila v průběhu letošního ledna. V kategorii Premium směli jezdit pouze řidiči, kteří dosáhli nejvyššího průměrného hodnocení od zákazníků a zároveň disponovali luxusnějšími vozy.

“I po spuštění Taxify Premium měli zákazníci největší zájem o vozy z klasické kategorie. Proto jsme se rozhodli provoz Taxify Premium ukončit a věnovat se rozvoji a dalšímu zkvalitňování služeb klasického Taxify. O tom, že zákazníci jsou s našimi službami spokojeni, vypovídá také fakt, že řidiči dosahují průměrného hodnocení 4.91 hvězdiček z pěti možných,” přibližuje aktuální situaci Roman Sysel, šéf Taxify pro Českou republiku.

O Taxify

Aplikace Taxify vznikla v roce 2013 jako projekt Markuse Villiga, který v té době dokončoval střední školu a chystal se na vysokoškolské studium. V domovském Tallinnu mu ovšem chyběla aplikace umožňující snadné objednání taxi. Rozhodl se ji proto vytvořit. Své úspory vložil do počátků projektu.

Od té doby se mu podařilo vstoupit na dvanáct převážně evropských trhů a od srpna 2015 poskytuje služby i v České republice. Aplikace Taxify je vyvíjena v Estonsku a je dostupná pro operační systémy  iOS a  Android.

K