Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Grand Prix 2017

Již 6. září 2017 proběhne slavnostní vyhlášení soutěže Grand Prix 2017 v řešení problémů marketingu, obchodu a interní komunikace, která proběhne v prostorách organizace Ipsos ve Slovanském domě. Budou zde ukázány ty nejlepší práce, které letošní ročník nabídl za komentářů odborné poroty. Akce se zúčastní přední odborníci České republiky a mimo jiné zde bude vyhlášena i speciální cena C-levelu pro největší osobnost marketingu, obchodu a interní komunikace. Zároveň stále probíhá hlasování o Cenu veřejnosti pro nejlepší osobnost této kategorie.

Sedmý ročník soutěže Grand Prix se již pomalu chýlí ke konci, 6. září budou oceněni vítězové osmi kategorií včetně speciálního ocenění pro nejlepší osobnost C-levelu a dalších speciálních ocenění. Akce proběhne za účasti předních odborníků marketingu, obchodu a interní komunikace. V průběhu večera budou představeny nejlepší práce letošního ročníku a okomentovány odbornou porotou, která poskytla svůj cenný feedback všem účastníkům soutěže.

Stále probíhá i hlasování o Cenu veřejnosti pro kategorii C-level, kde může každý vyjádřit svůj názor, která osobnost si to pro svůj přístup a výsledky zaslouží nejvíce. Vybírat mohou mezi deseti nejlepšími osobnostmi, které předvybrala odborná porota v prvním kole. Veškeré informace k Ceně veřejnosti naleznete zde: http://iik-mkti.cz/cena-verejnosti-c-level-grand-prix/.

Večer bude moderovat předseda Marketingového institutu a Institutu interní komunikace Tomáš Poucha, který se k vyhlášení vyjádřil následovně: Rád bych všechny pozval na tuto událost, protože večer bude výjimečnou možností potkat na jednom místě řadu významných a zajímavých osobností marketingu, obchodu a interní komunikace, což je jistě velmi dobrou možností k navázání vztahů. Zároveň se mohou účastníci inspirovat případovými studie, které ukáží, jak dělat kvalitní marketing a interní komunikaci tak, aby byly vidět jednoznačné prokazatelné výsledky.

Akce proběhne v prostorách organizace Ipsos ve Slovanském domě. Vstupenky na tuto událost je možné sehnat na webu institutu http://iik-mkti.cz/event/grand-prix-2017-slavnostni-vyhlaseni/. Soutěžící a členové Marketingového institutu a Interní komunikace mají vstup zdarma.

O Institutu interní komunikace

Institut Interní Komunikace je nezávislou organizací sdružující, kteří se interní komunikací profesně zabývají nebo se o ni zajímají. Cílem IIK je profilovat interní komunikaci jako prestižní a důležitou oblast, podporovat sdílení znalostí a zkušeností nejen na národní, ale i mezinárodní úrovni. Institut funguje jako platforma pro interní komunikátory a zabývá se správným nastavením procesů a interní komunikací ve firmě, vztahy mezi zaměstnanci a jejich vlivem na efektivitu podniku. Ve spolupráci se členy provádí IIK pravidelné výzkumy a hledá řešení, jak pomocí optimálního mixu komunikačních nástrojů a kanálů informovat správné lidi správně vybranými a správně formulovanými informacemi ve správný čas. IIK má několik desítek členů.

O Marketingovém institutu

Marketingový institut sdružující osobnosti a firmy z oboru marketingu vznikl jako platforma pro výměnu informací a zkušeností mezi odborníky z této oblasti. Pole působnosti tohoto institutu je poměrně široké – patří mezi ně především organizace akcí – formálních, neformálních, přednášek, konferencí a networkingů, dále výměna informací a zkušeností nejen mezi členy, předávání praktického i teoretického know-how, školení, nabídka knihovny, poradenství, konzultací, kontaktů na odborníky, organizace a spolupráce na výzkumech a analýzách a mnoho dalšího. Hlavním cílem je vzít ty nejlepší doporučení, postupy a know-how a shromáždit je na jedno místo tak, aby byly k dispozici všem členům a oni mohli těchto znalostí využít ve svých projektech.

Vítězové minulého ročníku a další ohlasy

http://iik-mkti.cz/2016/09/09/2016/