Virtuální zrcadlo – Virtooal.com má nastavenou jasnou strategii, desítky platících zákazníků od USA po Vietnam a shání investici na další rozvoj.

Vít Endler (ex MALL.cz) po investici do společnosti virtooal.com, která vyvíjí a provozuje virtuální zrcadlo pro beauty a fashion e-commerce,  chce společnost posunout na další úroveň.

Z virtuálního zrcadla se stane virtuální zkušební kabinka!

Společnost virtooal.com, se zakladateli Ondřejem Baginem a Peterem Soosem a s pomocí angel investora Víta Endlera (ex MALL.cz), mění virtuální zrcadlo na komplexní službu virtuální zkušební kabinky.

Technologie, která umožní vizualizaci produktů na fotce a přes webkameru, do této doby umožňovala prezentaci produktů z oblasti kosmetiky, brýlí a šperků, bude rozšířena i na fashion segment.

V této oblasti je celosvětově poměrně nízká konkurence, přitom se předpokládá, že služba, která byla nyní dostupná pouze pro prémiové fashion značky,  se stane v blízké budoucnosti standradní službou v e-commerce a budou ji využívat i menší e-shopy.

Několik měsíců jsme pracovali na technickém vylepšení produktu a na strategii pro následující 3 roky. Aktuálně máme solidní základ a jasnou vizi kam chceme virtooal směřovat.

Pod umbrelou globálního plug-inu virtuálního zrcadla, které se zaměřuje na e-shopy, máme vytvořeny 4 segmenty, e-shopy prodávající brýle, šperky a kosmetiku a připravujeme segment fashion.

Pro každý segment máme hotový produkt a v každém segmentu máme reálné platící zákazníky a to z celého světa od USA po Vietnam.  Podařilo se nám překonat milník, který jsme si stanovili zrealizovat do podzimu, a to je 50 zákazníků, kteří mají pravidelné subscription. Jedná se o e-shopy z různých zemí světa a většinou jsou to specializované e-shopy.

Aktuálně finišujeme instalaci pro jeden z největších multi segmentový e-shop v ČR, který je i jeden z největších v Evropském měřítku.“ Komentuje změny ve virtooal.com Vít Endler

„U každé instalace máme pozitivní feedback z pohledu zvýšení konverze a snížení vratek zboží, proto jsme se rozhodli zavést garanci vrácení peněz, pokud prokazatelně nezvýšíme konverzní poměr.

Nyní se vrháme na vývoj pro čtvrtý e-commerce segment, ve kterém vidíme největší potenciál růstu. Jedná se o fashion. Fashion kategorie je jeden z nejrychleji rostoucích segmentů v kategorii e-commerce a naše technologie zde přinese ještě výrazně větší úspory z pohledu vratek a lepšího konverzního poměru.“ Říká Ondřej Bagin, zakladatel virtooal.com.

Pro masivní rozšíření služby začíná virtooal.com hledat dalšího investora.

Na podzim chceme získat dalšího investora, který nám pomůže podpořit naše další obchodní aktivity na zahraničních trzích (zejména USA a Asie), získanou investici použijeme na rozšíření vývojových kapacit zaměřených právě na fashion segment.

Naším cílem je v příštím roce získat 300 – 350 nových zákazníků a dosáhnout obratu přes 10 milionů CZK. V  roce následujícím plánujeme přivést dalších 500 zákazníků, největší přírůstek očekáváme právě z fashion segmentu a chceme atakovat hranici příjmů 1 mil EUR.“

Dodává k plánům virtooal.com Vít Endler.