Novými posilami ve Fallon Prague jsou Jan Damašek a Ivan Mandrapa

Novými Account Managery v agentuře Fallon Prague se stali Jan Damašek a Ivan Mandrapa. Damašek bude pracovat pro ŠKODA AUTO Česká republika, zatímco Mandrapa se stal součástí týmu, který zodpovídá za globální komunikaci automobilky.

2017-07-11 09_56_00-WE ARE FALLON PRAGUE – An International Agency in the Heart Of Europe

Jan Damašek zahájil svou profesní kariéru na obchodně-projektových pozicích v IT oblasti. Tomuto oboru se věnoval pět let. Poslední dva roky strávil v mediální agentuře Carat, v níž byl Account Manager pro Mondeléz International. Damašek vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Ivan Mandrapa nejdříve působil v automobilce BMW. V roce 2012 nastoupil do agentury Leo Burnett, v níž pracoval pět let. Vystudoval Marketing a obchod na univerzitě Singidunum v srbském Bělehradě.

Ve Fallonu aktuálně hledají anglicky píšícího copywritera se zkušeností z automobilového průmyslu, dále content editora a art directora. Podmínkou u všech pozic je vždy výborná znalost angličtiny.

O Fallon Prague

Fallon začal jako agentura v Minneapolisu v roce 1981. V Praze otevřela kancelář v říjnu 2014 a nyní má kolem 50 zaměstnanců z 15 zemí, kteří pracují především na globálním účtu ŠKODA. Kanceláře má také v Londýně a Tokiu. Fallon Prague je plně integrovaná, tvořivě vedená agentura v srdci Evropy. Takže zatímco v Londýně jsou Britové a v Paříži Francouzi, Praha je skutečně evropská. Pokud chcete mluvit s Evropany, možná byste si měli promluvit nejdřív s námi.

 

Reklamy