Discovery a Google odvysílají průlomový seriál ve virtuální realitě “DISCOVERY TVRLR”

Sedmidílný pořad o 38 epizodách je prvním seriálem ve virtuální realitě, ve kterém se diváci podívají na všech sedm kontinentů

9. října 2017, Praha – Společnosti Discovery Communications a Google zahájí vysílání nového průlomového seriálu „Discovery TRVLR“, na kterém pracovaly VR týmy obou společností. První kapitolu tohoto 38dílného seriálu budou diváci moci zhlédnout v pátek 3. listopadu, a to výhradně přes YouTube, stránky DiscoveryVR.com nebo přes aplikaci Discovery VR. Seriál lze sledovat ve virtuální realitě pomocí nových brýlí Google Daydream View nebo jednoduchých brýlí Cardboard. Diváci si ho také mohou pustit na webu, na zařízeních podporujících operační systémy Android a iOS.

Tento poutavý, unikátní seriál přenese diváky za televizní obrazovky a zavede je přímo do centra dění, za zajímavými lidmi na každém ze sedmi kontinentů světa. Seriál „Discovery TRVLR“ přinese divákům kompletní zážitek ze sledování díky možnosti prohlédnout si vše ve 360 stupních. Budou moci poznat jedinečné kultury, ohromující rituály, zvláštní tradice a životu nebezpečné úkoly, které definují různé kultury v Severní Americe, Jižní Americe, Asii, Austrálii, Africe, Antarktidě a Evropě. Po vstoupení do těchto světů se divákům otevřou pozoruhodná prostředí, zajímavé pohledy, zvuky a příběhy, které odhalí extrémy lidské přirozenosti. „Discovery TRVLR“ dodává divákům pocit, že se aktivně účastní vzácných objevů, díky kterým je cestování po světě ohromnou životní zkušeností.

„Diváci Discovery se na nás obracejí kvůli inovacím a očekávají, že uspokojíme jejich touhu po poznávání a dobrodružství,“ řekla Rebecca Howard, senior viceprezidentka pro rozvíjející se platformy a partnerství, Discovery VR. „Stejně jako společnost Discovery, VR tým společnosti Google sdílí nadšení pro sdílení příběhů ve virtuální realitě a jsme rádi, že spolu pracujeme na seriálu ‚Discovery TRVLR’, což je zatím náš nejambicióznější projekt.“

Seriál „Discovery TRVLR“ se skládá ze sedmi kapitol, z nichž každá zkoumá jiný kontinent. Každá kapitola začíná kouzelným východem slunce a končí nádherným západem slunce. Mezi těmito překrásnými východy a západy slunce se epizody zaměřují na fascinující místní obyvatele, např. Guru, Renegade (Odpadlík), Entertainer (Bavič) a Explorer (Průzkumník), kteří se s námi podělí o své jedinečné rituály, tradice a úkoly, které jsou součástí jejich kultury. Každá z kapitol o Severní Americe, Jižní Americe, Asii, Africe, Evropě a Austrálii se skládá ze šesti epizod, jen kapitola zaměřená na Antarktidu obsahuje pouze dvě epizody. Celkem seriál čítá 38 epizod.

Společnost Discovery Communications dlouhodobě kombinuje nové technologie a kvalitu při inovativním vyprávění příběhů. Discovery VR v této tradici pokračuje tím, že vytváří podnětný obsah, který obohacuje životy diváků a přináší stabilní řadu programů nabízející více než 160 různých zkušeností, přičemž je na několika platformách pravidelně přidáván nový obsah. Aplikace Discovery VR byla spuštěna v srpnu 2015 a dosud zaznamenala 4,3 milionů stažení a vidělo ji více než 123 milionů lidí.

Epizody natočené v Severní i Jižní Americe, Asii, Africe, Austrálii a Evropě napsal a režíroval Addison O’Dea a produkovalo je studio Here Be Dragons. Epizody natočené v Antarktidě režíroval Barry Pousman a produkovalo je studio Yes Please Thank You. Tvůrčí producentkou pro tento seriál byla vítězka ceny Emmy, Saschka Unseld.

Trailer na „Discovery TRVLR“ si můžete pustit zde: https://youtu.be/FeGYlnDPugM

O Discovery Communications:

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) uspokojuje zvídavost a baví fanoušky svým portfoliem prémiových populárně naučných, lifestylových, sportovních a dětských programů. Společnost Discovery dosahuje k více než 3 miliardám kumulativních předplatitelů placených i veřejnoprávních platforem z více než 220 zemí. Portfolio Discovery zahrnuje celosvětové značky Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, ale také OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, který je předním poskytovatelem nejlepšího místně relevantního sportovního obsahu a domovem olympijských her v Evropě. Discovery oslovuje diváky všemi typy obrazovek pomocí vysílání zaměřeného primárně na digitální programy holdingové společnosti Group Nine Media, Discovery VR, OTT nabídky přehrávačů Eurosport Player a Dplay, ale také produktů TV Everywhere včetně GO portfolia TVE aplikací a Discovery K!ds Play. Více informací na www.discoverycommunications.com.