Discovery Networks a Deutsche Telekom rozšiřují strategické partnerství i do České Republiky a na Slovensko prostřednictvím společností T-Mobile, Slovak Telekom a DIGI Slovakia

Předplatitelé Deutsche Telekom budou moci nejen nadále využívat celé portfolio značek
Discovery Networks, včetně vlajkových lodí, jako je Discovery Channel, TLC a Eurosport, ale nyní

také sledovat Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu

Praha, 4. ledna 2018 – Discovery Networks a Deutsche Telekom oznamují své rozšířené partnerství, jehož cílem je nabídnout divákům přístup k prémiovému obsahu na stanicích Discovery Channel, TLC a Eurosport. Všichni předplatitelé televizních služeb operátorů T-Mobile Czech Republic, Telekomu Slovakia a DIGI Slovakia tedy budou moci sledovat přes 120 sportovních disciplín, včetně tenisového Grand Slamu, cyklistiky, největších zimních sportovních turnajů a olympijských her, které se budou konat v únoru. Coby domov olympijských her v Evropě změní Eurosport zážitek ze sledování sportu díky využití nejnovějších produkčních technologií, a přenese tak fanoušky ještě blíže do centra dění.

Navíc budou mít diváci i nadále přístup k oblíbeným pořadům na stanici Discovery Channel, jako je například Zlatá horečka, Pátrání po Escobarových milionech a Tesla, nebo Král dortů na stanici TLC.

Andrey Stoychev, ředitel pro distribuci a obchodní rozvoj ve společnosti Discovery Networks CEE, v návaznosti na toto oznámení uvedl, že nová dohoda bude pro české a slovenské diváky přínosná:

„Jsme potěšeni, že můžeme oznámit rozšíření partnerství se společností Deutsche Telekom. Naše dohoda je založena na společné vizi zajistit svým divákům ten nejlepší programový obsah. Znovu tak potvrzujeme svůj dlouhodobý závazek – přinášet relevantní prémiový obsah co největšímu počtu českých a slovenských diváků.“

„Skutečně si ceníme prémiového dokumentárního a sportovního obsahu na kanálech patřících do rodiny Discovery. Je to nesmírně důležitá zpráva pro naše zákazníky z celé České republiky i Slovenska, zejména v souvislosti s nadcházejícími Zimními olympijskými hrami v jihokorejském Pchjongčchangu. Klíčové pilíře Eurosportu – olympijské hry, cyklistika, zimní sporty, jako kupříkladu biatlon, jsou v našich zemích dlouhodobě ve centru  zájmu českých sportovních fanoušků,“ vysvětlil Andrej Miklánek, marketingový expert na televizní obsah ve společnosti Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic.

„DIGI Slovakia je již dlouho vedoucím poskytovatelem exkluzivního sportovního obsahu, takže je zřejmé, že jsme naši značku spojili s nejlepšími partnery. Jsem velmi rád, že našim zákazníkům můžeme v rámci základního balíčku garantovat příjem populárních kanálů Eurosport 1 a Eurosport 2 ve špičkové HD kvalitě,“ říká Roman Vavrík, marketingový a obchodní ředitel společnosti DIGI Slovakia. 

***

O Discovery Communications:

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) uspokojuje touhu po poznání a baví diváky po celém světě svými prvotřídními populárně naučnými, lifestylovými, sportovními a dětskými programy. Placené televizní stanice i volně vysílané programy společnosti Discovery sledují více než 3 miliardy diváků z více než 220 zemí. Do portfolia stanice Discovery patří například globální značky Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, a také OWN: Oprah Winfrey Network ve Spojených státech amerických, Discovery Kids v Latinské Americe a v Evropě Eurosport – přední stanice přinášející divákům významné místní sportovní události a olympijské hry. Discovery zaujímá diváky díky své politice vysílat programy společnosti Group Nine Media „digital first“, dále díky Discovery VR, nadstandardním streamingovým službám jako Eurosport Player a Dplay a také produktům spadajícím pod službu TV Everywhere, včetně Discovery GO přes aplikace TVE a Discovery Kids Play. Více informací naleznete na stránkách www.discoverycommunications.com.

 

Reklamy