České řešení Header Biddingu je nominováno na cenu HbbTV Awards

Header Bidding je moderní a rychle se prosazující propojení poptávky programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru. Rychlý nástup nového přístupu je důkazem vysokého tempa vývoje českého programatického ekosystému, který kromě počítačů a mobilních zařízení také úspěšně proniká na televizní obrazovky. Společnost R2B2 vyvinula pro realizací vlastní header-biddingové řešení R2B2 AYM, které bylo nominováno do letošního finále HbbTV Awards 2017 v Římě, v kategorii Best use of HbbTV for advertising and promotion.

AYM (Automated Yield Management) je řešení pro připojení poptávky programatické reklamy do digitálních médií. Cloudové řešení zahrnuje reportovací portál, automatickou optimalizaci, českou podporu a technologii pro header-bidding – tzv. wrapper.

Header Bidding nám umožňuje svižně a efektivně napojovat a optimalizovat programatickou poptávku, ale také v reálném čase vyhodnocovat data pro její další optimalizaci. O našem wrapperu říkáme, že je tzv. full managed. Je provozován z cloudu AYM a má základní sadu formátů, které jsou v reálném čase nabízeny k okamžitému prodeji v digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen. To pro vydavatele znamená velmi jednoduchou implementaci, okamžitý příjem a koncepční otevření svého portfolia programatickému ekosystému,” říká Martin Čelikovský, ředitel společnosti R2B2.

AYM je využíván velkým počtem významných českých online vydavatelů. Kromě toho je také nasazený na 8 celostátních televizních stanic kontinuálně – skrze taktéž český – reklamní systém Hybrid Ads. Český wrapper umí od základu zacházet s nativní reklamou, formáty pro Branding nebo například Push 2 Play bannery v HbbTV.

Označeno tagem