Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, začala pracovat pro organizaci Prague Convention Bureau, jež se zabývá propagací Prahy jako místa pro pořádání konferencí, kongresů i korporátních akcí pro české i zahraniční subjekty. Kromě nových webových stránek vytvoří AITOM i strategii pro online marketing.
Organizace Prague Convention Bureau se zabývá propagací Prahy jako ideální kongresové destinace, nový web by tomu měl společně s promyšleným online marketingem pomoci. Rozsáhlá marketingová strategie, kterou agentura AITOM vypracovala ve vstupní studii, obsahovala i komplexní analýzu konkurence Convetion Bureau v některých ostatních velkých evropských městech.
Jen za rok 2016 Prague Convention Bureau poskytlo podporu celkem 68 asociacím. V Praze organizace úzce spolupracuje s dalšími klíčovými subjekty v kongresovém průmyslu, jako jsou například kongresová a konferenční centra nebo hotely.
“V Praze se prakticky všichni AITOMáci usídlili a žije se nám tu dobře, proto nás práce pro Prague Convention Bureau baví. Těšíme se, že ukážeme i dalším firmám a organizacím, především ze zahraničí, jak skvělé město Praha je,“ říká konzultant z AITOMu Daniel Musil.
O agentuře AITOM
Internetová agentura AITOM vytváří pro své klienty z řad středně velkých firem weby, které plní stanovené cíle. Spolupráce s AITOMem vychází ze vstupní studie, díky které dokáže AITOM pro klienta zodpovědně navrhnout webové řešení a realisticky odhadnout náklady na dosažení požadovaných obchodních výsledků. Díky internímu oddělení internetového marketingu se dokáže postarat i o relevantní návštěvnost webu. AITOM tedy nabízí komplexní internetové řešení: vstupní studii, vývoj webu i internetový marketing.
Na českém trhu působí již více než deset let a za tu dobu se jejím specialistům podařilo realizovat přes pět set úspěšných projektů.