Osm prezidentských kandidátů bude 12. prosince od 16.00 hodin debatovat o bezpečnosti a obraně. Sledujte přímý přenos na iDNES.cz

Zpravodajský server iDNES.cz nabídne už dnes, 12. prosince, od 16.00 hodin dvouhodinový přímý přenos své první velké předvolební debaty osmi prezidentských kandidátů. Ve spolupráci s občanským sdružením Jagello 2000 a Informačním centrem o NATO v Praze hostům položíme sérii odborných otázek vycházejících z pravomocí prezidenta jako vrchního velitele ozbrojených sil České republiky. 

Pozvání do předvolební debaty v centru Prahy přijalo osm z devítky kandidátů na prezidenta České republiky: bývalý šéf Akademie věd Jiří Drahoš, politik a diplomat Pavel Fischer, hudebník a producent Petr Hannig, lékař Marek Hilšer, textař a antropolog Michal Horáček, šéf Asociace zbrojního průmyslu Jiří Hynek, bývalý šéf Škody Auto Vratislav Kulhánek, a někdejší český premiér a předseda ODS Mirek Topolánek. Současný prezident Miloš Zeman se omluvil s tím, že se letos žádné předvolební debaty nezúčastní.

Hlavními tématy debaty budou zahraničně-bezpečnostní otázky a názory jednotlivých kandidátů k této aktuální problematice, a to včetně jejich představy, jak by měla vypadat a fungovat česká armáda.

„Obrana a bezpečnost je pro prezidentské volby hodně silné téma. Proto jsme rádi, že se do diskuse mohou zapojit i čtenáři iDNES.cz. Ve druhé části pořadu padnou ty nejdůležitější čtenářské dotazy a osobně jsem velmi zvědav, jak se s nimi kandidáti vypořádají,“ říká jeden z moderátorů debaty, Vladimír Vokál. 

Debatu budou moderovat český diplomat, bezpečnostní analytik a prorektor soukromé vysoké školy CEVRO Institut Tomáš Pojar a moderátor pořadu Rozstřel na iDNES.tv Vladimír Vokál. Během diskuse se diváci mohou zapojit také do internetového hlasování a vyjádřit tak sympatie jednotlivým kandidátům. V přehledné grafice budou mít k dispozici osm hlasů, stejně jako je diskutujících. Výsledek bude zveřejněn na konci celého přenosu v 18.00 hodin. 

„Druhou předvolební debatu s osmi kandidáty plánujeme na 9. ledna 2018 ve studiu iDNES.tv. Samozřejmostí jsou i dvě komentovaná volební studia, vždy ve volební den obou kol prezidentské volby,“ upřesnila šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová. „Naši reportéři a kamery budou i ve štábech jednotlivých kandidátů,“ dodala.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, onlinem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

 

Reklamy