Anketa hudební služby Youradio: u posluchačů zvítězil hudební vkus Hilšera, druhý skončil Horáček. Zeman se „na bednu“ nedostal.

Youradio, česká hudební streamovací služba z portfolia Lagardere Active ČR, zveřejnila výsledky unikátní ankety, v níž lidé hodnotili hudební vkus prezidentských kandidátů. Nejvíce je zaujala hudební nálada Marka Hilšera, který v anketě získal 23,9 %. Jen o 2 % méně hlasů (21,9 %) obdržel se svým hudebním vkusem Michal Horáček. Současný prezident by skončil až na pátém místě. Speciálního průzkumu Youradio se zúčastnilo více než 3 tisíce hlasujících, z nichž většina byla ve věku do 35 let.

V prezidentské kampani, která právě vrcholí, se jednotliví kandidáti představují nejrůznějším způsobem. Jedním z nich byla i prezentace v podobě hudební nálady Youradio, kde kandidáti na prezidenta představili svůj hudební vkus. „Osm z devíti prezidentských kandidátů, včetně současné hlavy státu, připravilo pro hudební streamovací službu Youradio seznam svých oblíbených písní či interpretů. Posluchači a uživatelé Youradia mohli hudební playlisty poslouchat a hlasovat, který z nich je nejlepší. Někteří připojili na web i svůj vzkaz kandidátovi,“ vysvětluje Petra Slavinská, produktová manažerka Youradia ze společnosti Lagardere Active ČR.

Ankety se zúčastnilo 3 350 fanoušků a uživatelů streamovací služby Youradio. Převážně šlo o mladé lidi do 40 let. Zatímco ženy preferovaly Marka Hilšera a Michala Horáčka, tak u mužů suverénně zvítězila rockově laděná hudební nálada Mirka Topolánka. Oblíbeným písním Miloše Zemana dali přednost zejmána velmi mladí posluchači ve věku 18-24 let.

Hudební nálady jednotlivých kandidátů:

Kandidát na prezidenta ČR Hudební vkus
Drahoš Jiří hlavně blues rock; nevynechá žádný koncert Johna Mayalla; má rád i Carlose Santanu
Fischer Pavel odmítl účast
Hannig Petr Pojal svůj VIP playlist na Youradio jako svůj hudební životopis. V jeho výběru tak jsou: Lucie Bílá, Jitka Zelenková, Vítězslav Vávra, Stanislav Procházka mladší, ale i rarity, které nikde jinde neuslyšíte.
Hilšer Marek klasické rockové kousky, argentinské tango, francouzský i český šanson, reggae a za „nejlepšího českého muzikanta všech dob“ označil Antonína Dvořáka.
Horáček Michal Sweet Dreams od Eurythmics; Personal Jesus od Depeche Mode či Losing My Religion od R.E.M. Nechybí ani skladby v podání předních českých zpěváků, k nimž Michal Horáček napsal texty.
Hynek Jiří Rock ve všech podobách, „včetně jazz rocku a folk rocku“; legendární Stairway To Heaven by si nechal zahrát na pohřbu
Kulhánek Vratislav milovník dixielandu, protože „jazz, blues a country jsou fajn, ať už je interpretem původní písně kdokoliv.“
Topolánek Mirek Deep Purple, Led Zeppelin, Pink Floyd, Dire Straits, album Kuře v hodinkách české skupiny Flamengo. Také ale poslouchá například George Gershwina nebo jazzovou klasiku Summertime od Elly Fitzgerald a Louise Armstronga.
Zeman Miloš Sentimental Journey (od Elly Fidzgerald), Jednoho dne se vrátíš (od Věry Špinarové), Za tichú Moravú (lidová píseň), Chopinovo Nocturne a skladby od švédské skupiny ABBA *

*sdělila Barbora Filípková, členka týmu Zeman Znovu

Více informací naleznete na: https://www.youradio.cz/moods/category/79

Více o Youradio

Youradio je ryze česká hudební streamovací služba, jejímž provozovatelem je mediální skupina Lagardere Active ČR. Youradio si mohou uživatele spustit zdarma přes web nebo prostřednictvím aplikace v mobilu, na počítači nebo v tabletu. Ovládá se stejně snadno, jako klasické rádio, ale zároveň se umí přizpůsobit osobnímu vkusu každého posluchače. K dispozici je i placená prémiová verze bez reklam. V současnosti má službu Youradio nainstalováno už více než 350 000 registrovaných uživatelů.

Mediální skupina Lagardere Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group, je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje 5 českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť RADIOHOUSE, jejíž rádia si týdně naladí více jak 7 z 10 posluchačů v ČR. V online prostředí je Lagardere prostřednictví svých i zastupovaných projektů měsíčně schopná oslovit více jak dva miliony reálných uživatelů.

Reklamy