Arrow v České republice se zapojil do programů Microsoft Cloud Solution Provider (CSP) a Microsoft Services Provider License Agreement (SPLA)

Ostrava, leden 2018 – Nově podepsaný kontrakt pro Českou republiku, který navazuje na dříve oznámenou globální spolupráci Microsoftu a Arrow, rozšiřuje obchodní příležitosti resellerů a poskytovatelů služeb do oblasti cloudových řešení.

Od ledna 2018 nabídne Arrow v České republice resellerům s přidanou hodnotou (VAR), poskytovatelům manažovaných služeb (MSP) a nezávislým dodavatelům softwaru (ISV) služby cloudové platformy Microsoft Azure, Microsoft 365, Office 365, Dynamics 365, Enterprise Mobility Suite a nabídne také licencování v rámci licenčního programu Microsoft SPLA. Díky nově podepsanému kontraktu a partnerské cloudové platformě ArrowSphere budou moci reselleři, MSP a ISV využít řady služeb s přidanou hodnotou včetně přímé integrace řešení různých dodavatelů, reportingu, implementační a poprodejní podpory, nástrojů pro vyhodnocení přechodu na cloud nebo účtovacích služeb.

„Podniky a organizace v současnosti transformují svůj způsob práce s IT a přecházejí stále častěji ke cloudovým řešením, protože vidí řadu jejich významných přínosů,” řekl Milan Bartek, ředitel divize Virtualizace a infrastruktura ve společnosti Arrow ECS, Česká republika. „Současně s tím vnímáme rostoucí zájem v distribučním kanálu o dodávání cloudových řešení. Zapojením do programů Microsoftu CSP a SPLA jsme výrazně rozšířili nabídku svým obchodním partnerům zejména v oblasti hybridního cloudu.”

Arrow tak v České republice nabídne pronájmy licencí a služeb Microsoftu a prostřednictvím ArrowSphere také přímé propojení služeb dalších dodavatelů se službami dostupnými v Microsoft Azure velmi efektivně z jednoho místa.

O společnosti Arrow

Arrow Electronics (www.arrow.com) je celosvětovým dodavatelem produktů, služeb a řešení pro průmyslové a komerční uživatele elektronických komponent a podnikových výpočetních řešení. Společnost Arrow působí jako distribuční partner pro více než 125 tisíc výrobců OEM, smluvních výrobců a komerčních zákazníků, a to prostřednictvím celosvětové sítě více než 465 poboček ve více než 90 zemích.

 

Reklamy