Na veletrzích ocenili nejlepší počiny v turismu

V Brně byli dnes vyhlášeni vítězové 11. ročníku tradiční soutěže Velká cena cestovního ruchu

(Brno, 18. 1. 2018) Na závěr prvního dne mezinárodních veletrhů cestovního ruchu GO&REGIONTOUR byla na brněnském výstavišti slavnostně předána ocenění v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2017/2018. V jedenáctém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Široká veřejnost pak stejně jako v minulých letech rozhodla o vítězi v kategorii Cestovní kancelář roku.

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku.

V kategorii Nejlepší jednotná kampaň hodnotila porota – stejně jako v uplynulých ročnících – soubor materiálů spojených s jednou marketingovou kampaní. Jako nejlepší letos porota ohodnotila kampaň „Baroko s kouzlem rozmanitosti“. „Při hodnocení této kampaně nás zaujala její kreativita, nápaditost, jednotnost komunikace, schopnost zaujmout, lokalizace pro zahraniční návštěvníky, samotná akvizice a zapojení uživatelů do soutěže,“ uvedl Miloň Mlčák, ředitel projektů GO&REGIONTOUR společnosti Veletrhy Brno.

V kategorii Nejlepší turistický produkt porota hodnotí zejména nápaditost produktu nebo balíčku, propojení s jinými produkty a službami, oslovení cílové skupiny a obchodovatelnost a také pozitivní přínos pro region. Pomyslné zlato si této kategorii odnesli zástupci Partnerství o.p.s. za cykloturistický fenomén Labská stezka.

„Týden v hotelu Popper, aneb za Četníky do Luhačovic“, tak zní název produktu společnosti Lázně Luhačovice a.s., který byl vyhlášen vítězem kategorie Nejlepší lázeňský a wellness balíček. Porota se v tomto případě jednohlasně shodla na letošním vítězi pro jeho skvělé propojení odkazu oblíbeného televizního seriálu s aktivním pobytem. „Jedná se o originální nápad s regionálním přesahem, se zapojením více subjektů, s nápaditou a dobře cílenou komunikací. Takto si představujeme kvalitní produkt se skvělým marketingem,“ komentovala vítězný balíček jednatelka C.O.T. media Eva Frindtová.

„Vynikající krajský turistický portál, přehledně a intuitivně uspořádaný, plnohodnotné jazykové mutace, maximum informací, které turista a host destinace potřebuje mít k dispozici,“ těmito slovy hodnotili porotci turistický portál Vychodni-Cechy.info, který do soutěže přihlásil Krajský úřad Pardubického kraje. Toto pozitivní hodnocení portál vyneslo na první příčku kategorie Nejlepší elektronický projekt.

V kategorii Startup roku se odborná porota rozhodla neocenit ani jeden z přihlášených projektů, neboť podle jejího názoru v žádném z nich nedošlo k náležité kombinaci originality, přidané hodnoty pro zákazníka, nadčasovosti a životaschopnosti.

O vítězství v soutěžní kategorii Cestovní kancelář roku, do které bylo automaticky zařazeno všech zhruba tisíc cestovních kanceláří působících na českém trhu a disponujících platným pojištěním záruky pro případ úpadku, rozhodovala svými hlasy prostřednictvím speciální webové stránky široká veřejnost. Prvenství si v letošním jedenáctém ročníku odnáší cestovní kancelář Vítkovice Tours. Generálním partnerem této soutěžní kategorie byla již tradičně společnost Invia.cz, největší tuzemská internetová cestovní agentura.  

Na závěr slavnostního předávání pořadatelé zařadili křest publikace Tvář venkova 2017, která je součástí edice Tvář venkova. Ta dokumentuje vynikající stavební činy, realizované na venkově a která obsahuje 8 svazků, vydaných v letech 2010-2017.

 

 

Reklamy