Propagaci Egypta v Česku řídí C.O.T. media

Mediální dům C.O.T. media zastupuje v oblasti PR Egyptský úřad pro cestovní ruch

Praha, 30. ledna 2018 –  Egyptský úřad pro cestovní ruch v České republice si opět na svou PR propagaci vybral C.O.T. media. Obě společnosti tak po třech letech obnovily svou spolupráci. Mediální dům má na starosti zviditelnění Egypta v oblasti turistického ruchu a přiblížení této cílové destinace české klientele.  

Konkrétně se jedná o mediální podporu veletrhů a festivalů týkajících se cestovního ruchu a arabské kultury včetně realizace press tripů a dalších aktivit souvisejících s náplní v oblasti PR. Veškeré aktivity tak probíhají na základě plánování a koordinace s centrálou Egyptian Tourism Authority (ETA) v Káhiře.

„S Egyptským úřadem pro cestovní ruch už jsme v minulosti spolupracovali a jako klienta si ho velmi vážíme. Obnovení vzájemné spolupráce nám proto udělalo velkou radost. Naším hlavním cílem bude podpořit Egypt jako destinaci, která se stává oblíbenou u českých turistů. Rádi bychom tak během naší kooperace upozornili na novinky v letošní sezóně a podělili se s českým klientem o řadu možností, které jednotlivé egyptské lokality svým klientům nabízí,“ prozrazuje jednatelka společnosti C.O.T. media Gabriela Ben Ahmed.

Během první vzájemné spolupráce v letech 2013 a 2014 komunikovala společnost C.O.T. media s kanceláří ve Varšavě. Na podzim 2015 došlo k restrukturalizaci sítě zámořských zastoupení ETA. Vzhledem k vzrůstajícímu významu českého trhu pro egyptský cestovní ruch bylo rozhodnuto o otevření pobočky v České republice. „Kancelář z České republiky obsluhuje také trhy na Slovensku, Maďarsku, Ukrajině, Rumunsku, Srbsku a Gruzii,“ vysvětluje ředitel Egyptského úřadu pro cestovní ruch v Praze Mohamed Desouky a dodává: „Naším hlavním cílem je přiblížit se rekordnímu roku 2010, kdy jsme registrovali přes 200 000 příjezdů z České republiky. A čísla ukazují, že dosažení našeho cíle není nereálné. V období od ledna do října 2017 do Egypta přijelo o 137 % českých turistů více, než ve stejném období v roce 2016.“

K naplnění cílů má přispět i spolupráce s C.O.T. media. „Vydavatelství působí na trhu cestovního ruchu více než 20 let – vydává kvalitní odborný časopis, organizuje zajímavé akce a eventy. Jsme rádi, že můžeme naše marketingové a PR aktivity konzultovat a koordinovat s profesionály,“ uzavírá Mohamed Desouky.

Egypt je pro české turisty nejdostupnější exotickou destinací. Letadlem je přímořská destinace dostupná za pouhé 4 hodiny. Jedná se o unikátní cíl, kde lze skloubit dovolenou u moře s bohatými kulturními zážitky, a to i během zimních měsíců.

O SPOLEČNOSTI C.O.T. media

C.O.T. media je specializovaný mediální dům s více jak 20letou vydavatelskou historií. Orientuje se především na B2B a B2C tituly. Do portfolia vydavatelství patří magazíny významných hráčů na poli cestovního ruchu, dopravy nebo FMCG. Své zkušenosti společnost úspěšně zúročuje také v oblasti pořádání B2B eventů, konferencí, workshopů, networkingu a poskytování agenturního PR servisu. Vydavatelství se tři roky po sobě umístilo v žebříčku Českých 100 nejlepších, který každoročně vyhlašuje pan-evropská společnost pro kulturu, vzdělávání a vědecko-technickou spolupráci Comenius. www.cotmedia.cz

O EGYPTIAN TOURISM AUTHORITY

Centrála úřadu se nachází v Káhiře. Zastoupení Egyptského úřadu pro cestovní ruch (Egyptian Tourism Authority – ETA) bylo v Praze otevřeno na podzim 2015. Kancelář má na starosti také trhy ve střední a východní Evropě. Ředitelem české pobočky s rozšířenou působností je Mohamed Desouky, který pracoval v zastoupení egyptského touristboardu v Německu a řídil také kancelář ETA v Rakousku.

 

Reklamy