Buřinka se dočkala nového kabátu od agentury Sherpas

Stavební spořitelna České spořitelny spustila nové webové stránky, které získaly na svěžesti a jsou daleko více orientovány na reálné potřeby stávajících i potenciálních klientů. Za redesignem webových stránek stojí digitální agentura Sherpas.

2018-01-30 11_08_16-.png

Stavební spořitelna České spořitelny – Buřinka, člen největšího finančního domu v České republice, představila na konci ledna webové stránky, které prošly kompletním redesignem.

Designu se zhostila digitální agentura Sherpas (dříve Dobrý web), která už v loňském roce přivedla na svět weby České spořitelny a Penzijní společnosti České spořitelny. Buřinka se rozhodla jít zcela odlišným směrem a vymanila se tak z jednotného vzhledu webů.

Všechny produkty a služby, které Buřinka nabízí, si zakládají na jednoduchosti a srozumitelnosti. Ten samý rozměr se snažili Sherpas vtisknout i její nové webové prezentaci.

„Sherpas jsme si vybrali pro to, že nám nabídli koncepci webu na základě uživatelských výzkumů a reálných zkušeností klientů. Na rozdíl od jiných společností tak web nevytvářeli jen podle svých pocitů a všeobecných klišé,“ uvedl Robert Harmáček z Buřinky, který měl projekt nového webu na starosti. „Na Sherpas dále oceňuji i to, že si za svým konceptem pevně stáli a dokázali si jej obhájit i přes naše úvodní pochybnosti. Výsledkem je web, který je nejmodernější mezi weby stavebních spořitelen a vymaňuje nás tak z průměrnosti a šedi našich konkurentů,“ dodává Harmáček.

„Máme za sebou zajímavý a náročný projekt, v rámci nějž se nám povedlo skloubit potřeby marketingu, produktového oddělení a zejména pak klientů. Díky skvělému týmu stojícím za projektem na obou stranách se vše vyvedlo na jedničku a jsme moc rádi za pozitivní zpětnou vazbu, která k nám zatím proudí,“  říká k redesignu Marek Pavlata, šéf projektu na straně Sherpas.

O Sherpas

Jsme jediná agentura, která všechny své činnosti navazuje na chování, potřeby a emoce reálných zákazníků našich klientů. Díky tomu, že jsme leaderem v oblasti UX na českém trhu, kombinujeme v projektech hlubokou znalost digitálního chování zákazníků v jednotlivých tržních vertikálách s unikátními UX metodami. To nám poskytuje velmi silný podklad pro rozhodnutí, jaká strategie a aktivity budou u zákazníků našich klientů skutečně fungovat – ať už se jedná o marketingové aktivity či design digitálních řešení.

Mezi klíčové klienty Sherpas patří například Airbank, Česká spořitelna, Rockpoint, O2, nebo E.ON.

 

Reklamy