Publicis Groupe a Microsoft oznamují partnerství pro platformu Marcel založenou na umělé inteligenci

Nadnárodní společnost Publicis Groupe, globální lídr v oblasti marketingu, komunikace a digitální transformace, oznámila své partnerství se společností Microsoft za účelem vývoje a spuštění své průlomové platformy Marcel. Marcel radikálně změní způsob, jakým týmy a klienti Publicis Groupe navazují kontakt, interagují a spolupracují. Bude to první platforma svého druhu, která díky jedinečným možnostem Microsoftu v oblasti umělé inteligence propojí všech 80 000 zaměstnanců Publicis Groupe.

Společnosti Publicis Groupe a Microsoft spojují své síly, aby zkombinovaly své jedinečné odborné znalosti a využily je k vybudování platformy budoucnosti pro zaměstnance a klienty Publicis Groupe. Publicis Groupe prostřednictvím své technologické a poradenské skupiny Publicis.Sapient naplánuje architekturu a design platformy Marcel a bude kontrolovat uživatelské zkušenosti s ní. Microsoft platformu vybuduje s využitím svých technologií a možností v oblasti umělé inteligence, především služby Microsoft Azure a Office 365.

Platforma Marcel bude využívat kognitivní služby a umělou inteligenci, aby následujícími třemi způsoby umožnila pracovníkům a klientům Publicis Groupe hladkou spolupráci na obchodních aktivitách:

  • Zaprvé nabídne relevantní spojení mezi všemi 80 000 zaměstnanci celé společnosti. Pokud je v agenturách Publicis Groupe někdo, kdo může jinému zaměstnanci pomoci, Marcel tuto osobu najde.
  • Zadruhé bude Marcel sbírat a uspořádávat kolektivní znalosti Publicis Groupe, což jejím zaměstnancům umožní plně využít společné zkušenosti a poznatky, které existují napříč celou společností.
  • Zatřetí, a to je možná nejdůležitější, umožní každému zaměstnanci aktivní účast a větší seberealizaci přesahující jeho bezprostřední limity. Prostřednictvím M-Labs, inkubátoru platformy Marcel, společnost Publicis Groupe testuje nové modely spolupráce, které již některým z jejích hlavních globálních klientů přinášejí výsledky.

 

„Umělá inteligence je jednou z nejvíce přelomových technologií současnosti, ale její opravdová síla spočívá v tom, jak může být využita k umocnění lidské vynalézavosti. A v tom tkví krása platformy Marcel,“ řekl Satya Nadella, CEO Microsoftu. „V Microsoftu věříme, že lidé už nepracují pro své firmy – firmy musí pracovat pro své lidi. Marcel toto přesvědčení ztělesňuje. A právě proto je tato spolupráce tak hladká a přirozená.“

„Marcel představuje klíčový krok v plnění závazku Publicis Groupe radikálně změnit náš průmysl pro dobro našich klientů i našich zaměstnanců,“ řekl Arthur Sadoun, předseda a CEO Publicis Groupe. „Právě proto jsme nadšení, že k tomu, abychom dnes vybudovali platformu budoucnosti, můžeme využít průlomový talent a schopnosti Microsoftu a jeho možnosti v oblasti umělé inteligence. Díky píli, se kterou Satya a jeho týmy do projektu pustili, nabírá zavedení platformy Marcel v Publicis Groupe na rychlosti. Už brzy tak budeme moci při práci využívat veškerý náš kreativní potenciál.“

Publicis Groupe a Microsoft představí platformu Marcel poprvé během veletrhu Viva Technology v Paříži 24. května 2018.

Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe je globální lídr v oblasti marketingu, komunikace a digitální transformace, kterému dodává energii kombinace kreativity a technologií. Publicis Groupe svým klientům nabízí jednoduchý přístup ke svým nástrojům a odborným znalostem prostřednictvím nabídky založené na modulech. Publicis Groupe má čtyři hlavní složky: Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, DigitasLBi), Publicis.Sapient (SapientRazorfish Consulting) a Publicis Health. Tyto čtyři jednotky působí napříč hlavními trhy a na všech ostatních trzích je zastupuje Publicis One, plně integrovaná služba, která pod jednou střechou shromažďuje veškeré odborné znalosti Publicis Groupe.