Tým agentury Performics se rozšířil o dvě posily

Pozici account managera v Performics nově obsadila Vendula Vaculová, která bude pomáhat s plánováním a optimalizací on-line kampaní. Na pozici senior account managera nastoupila Zuzana Karasová, která se bude věnovat hlavně komplexnímu servisu pro klienta Generali – Německo.

Vendula Vaculová nově postoupila na žádané místo account managera v agentuře Performics. Hlavní náplní její práce bude komunikace s klienty, kterým bude pomáhat s plánováním a optimalizací on-line kampaní. Na této pozici bude moci skvěle uplatnit vystudovanou ekonomiku a management. Také díky předchozí zkušenosti v e-commerce týmu firmy Baťa Vendula zvládne jednoduše najít nejlepší řešení pro klienty Performics. U Bati se totiž starala hlavně o PPC reklamu a on-line merchandising. Do budoucna by si Vendula Vaculová přála, aby se mohla věnovat i náročnějším klientům. Ráda by se s nimi totiž podílela na plánování jejich kampaní, ve kterých by mohla využít nové a netradiční formáty reklamy.

Přímo o klienta Generali – Německo se bude nově starat zkušená Zuzana Karasová, která nastoupila na pozici senior account manager. Její bohaté zkušenosti budou znamenat velký progres. Zuzana Karasová má vystudovaný obchod a marketing na Obchodní fakultě Ekonomické univerzity v Bratislavě. Hned po škole se věnovala práci v mediální agentuře Universal MCCann v Bratislavě, kde pracovala osm let. Působila jako senior media planner. Během této doby měla na starost více klientů, pro které zastřešovala komplexní servis v oblasti mediálního plánování. Na této pozici se jednalo jak o celkovou komunikaci s klientem, tak i o přípravu mediálních strategií a mediaplánů, dělala také optimalizaci mediamixu, koordinovala nákupní oddělení, vyhodnocovala kampaně, analyzovala trh i konkurenci. Klienty, kterými se Zuzana Karasová může pochlubit, byly například společnosti ČSOB banka, Poštovná banka, Red Bull či L’Oréal.

Performics

Agentura Performics je jakožto původní agentura zaměřující se na výkonnostní marketing hlavní hnací silou pro růst příjmů mnoha nejuznávanějších značek na světě. Napříč svou rozsáhlou globální sítí pokrývající 57 zemí využívá agentura Performics data, technologie a talent k vytváření a proměňování poptávky spotřebitelů, kdekoliv je vyjádřena — v oblasti vyhledávání, sociálních médií, display reklamy, obchodu a off-line kanálů. Posláním agentury Performics je neúnavná snaha o dosahování skvělých výsledků. Agentura Performics má hlavní sídlo v Chicagu, patří do skupiny Publicis Media a má kanceláře v rámci sítě Publicis One. Pro více informací navštivte www.performics.com.