Obsahový marketing pro Edenred nově připravuje LCG New Media

Digitální fullservisová agentura LCG New Media začala spolupracovat s firmou Edenred, která je celosvětovou jedničkou v oblasti transakčních řešení pro firmy, zaměstnance i obchodníky. LCG New Media bude mít na starosti obsahový marketing na sociálních sítích. Cílem je vytváření originálního obsahu, který zaujme a přiláká nové zákazníky.

Společnost Edenred vznikla před 25 lety. Portfolio činnosti má založeno na třech hlavních oblastech. Zaměstnanecké výhody (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentación, Ticket Plus, Nutrisavings a další), řízení firemních nákladů (Ticket Log, Ticket Car, UTA, Ticket Empreserial atd.) a korporátní platby a odměny (Edenred Corporate Payment, Ticket Compliments, Ticket Kadéos). Skupina spojuje jedinečnou síť 43 milionů zaměstnanců, 750 000 firem a veřejných institucí a 1,4 milionu smluvních partnerů po celém světě. Edenred působí ve 42 zemích světa s téměř 8 000 zaměstnanci.

LCG New Media pracuje pro 6 značek Omega Pharma/Perrigo, Bubbleology ČR, SK a HU, Galerii Harfa, GottMyLife, Festo, ELAI, DigiTV, Acaico, Inmotion, Beehive a další firmy. V referencích má společnosti jako Česká spořitelna, ASUS, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, Ferring nebo například České energetické centrum. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz/.


O LCG NEW MEDIA:

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketingu. Jsme partnerem Google a Facebook. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.

 

Reklamy