Televize Retro naskočila na hybridní vlnu HbbTV

Praha, 26. března 2018 – Hudební stanice Retro Music Television spouští své plnohodnotné hybridní vysílání HbbTV – též známé jako “červené tlačítko”. Stanice Retro se jako další zapojila do mezinárodní reklamní sítě Hybrid AD‘s společnosti Hybrid. Ta aktuálně spravuje HbbTV prostor na bezmála 19 televizních stanicích ve střední Evropě a umožňuje komerční využití této digitální platformy přímo v TV.

Retro Music TV je hudební stanice unikátní mimo jiné především zobrazováním doprovodných informací a zajímavostí o jednotlivých interpretech během vysílání videoklipů. Hrajeme ty největší hity, které se budou hrát i za 50 let a naši diváci si zaslouží maximální informace. HbbTV nám přináší užasnou možnost tyto informace ještě rozšířit a zpestřit, díky čemuž se náš divák dozví mnohem více, než tomu je nyní ze současných info panelů během vysílání. Do konce roku pak zprovozníme rozsáhlou hudební encyklopedii a diváky čeká ještě mnoho dalších zajímavostí z hudebního světa,“ říká Tomáš Fuxa z televize Retro.

Vítáme televizi Retro do naší hybridní rodiny. Mám z toho velkou radost. Retro je naprosto unikátní svým progresivním konceptem a otevírá nám spoustu možností, jak interaktivně ještě více vtáhnout diváky do hudebního světa,“ představuje novinku Lukáš Hnilička, CEO společnosti Hybrid Company.

Pro inzerenty jsou dostupné všechny komerční video i display formáty jako Red Button, Push2Play, XXL Banner a další včetně možností přímého cílení. Samozřejmostí je i možnost programatického nákupu skrze Adform a R2B2 Multiscreen, stejně jako na dalších televizních stanicích.

Retro TV disponuje novým vstupním portálem, který v současné době obsahuje programového průvodce, interaktivní hru Candy Crush a televizní vysílání hořícího krbu.

Retro je další tuzemskou stanicí, která se do prostředí HbbTV a mezinárodní reklamní sítě Hybrid AD’s připojila. Česko se tak stává velmocí hybridní televize co se týká počtu zapojených televizních stanic. Začíná se tak rýsovat budoucnost, která není ve způsobu distribuce, nýbrž přidané hodnoty pro diváka,“ dodává Hnilička.

O Hybrid Company

Společnost Hybrid se zabývá efektivním využití hybridního vysílání HbbTV pro komerční a selfpromo účely pomocí HbbTV. Vyvíjí a provozuje advertní síť Hybrid AD‘s, do které je zapojeno 19 televizních kanálůČeské Republice, Slovensku a Polsku. Hybrid je ryze karlínská společnost.

Reklamy