Cyprián Miller novým šéfem marketingu v projektu ElektraCars

Novým manažerem zodpovědným za marketing ve společnosti ElektraCars, která nabízí krátkodobé operativní leasingy elektrických aut, se stal Cyprián Miller. Na starosti bude mít nastavení a realizaci komplexní marketingové strategie.

2018-04-06 07_11_37-ElektraCars_ Tiché ulice, čistá města.

Cyprián Miller pracoval sedm let v mediálních agenturách OMD a MEC, ve kterých na pozici mediálního konzultanta pomáhal firmám s efektivitou mediálních investic napříč mediatypy. Mezi jeho klienty patřily společnosti Vodafone, Johnson & Johnson, Peugeot, Citroen a Skanska.

O ElektraCars

ElektraCars je inovační projekt společnosti E.ON, který vznikl v Creative Docku. Jeho cílem je podporovat rozvoj elektromobility v České republice. Poskytuje krátkodobé osmiměsíční operativní leasingy, díky nimž mají zákazníci k dispozici vždy nejnovější modely elektrických vozů. Před podepsáním smlouvy mají zájemci možnost zdarma si otestovat elektrické vozy.

V rámci leasingu získají komplexní servis od instalace nabíjecích stanic až po pojištění a dálniční známku, stejně jako neomezené nabíjení na domácích i venkovních nabíjecích stanicích E.ON a ČEZ. ElektraCars také svým zákazníkům zařídí instalaci domácí nabíječky. Komplexností služeb v rámci leasingu chce ElektraCars zjednodušit zájemcům přístup k pořízení elektrických aut. Projekt začal fungovat v lednu letošního roku, kdy na trh vstoupil s exkluzivní nabídkou BMW i3. Připravuje se rozšíření portfolia o další značky.