DPDgroup spouští svou první mezinárodní reklamní kampaň. Zasáhnout by měla desítky milionů lidí

Společnost DPDgroup zahájila ve dvaceti evropských státech online reklamní kampaň pod názvem Zákony schválnosti. V osmi humorných videích v ní firma prezentuje své balíkové služby a produkty. Cílí hlavně na mladou generaci od 18 do 39 let se zvykem nakupovat online.

Vizuál reklamní kampaně DPDgroup.png

Ta ve dvaceti zemích, kde kampaň poběží, představuje až 75 milionů lidí. Právě mezi mladou generací se nachází většina těch největších online zákazníků, kteří si přejí mít stále větší kontrolu nad dopravou zakoupeného zboží. Kampaň proto bude propagovat hlavně inovativní služby spjaté s online shoppingem, jako jsou Predict (v ČR DPD Private), Live-tracking (v ČR Sledování balíčku), myDPD App (v ČR DPD Kurýr) a výdejní místa Pickup.

Komunikace kampaně bude probíhat online, kde cílová skupina tráví většinu svého času. Online bannery a osm krátkých videí (v České republice pět) ve verzi 6 a 20 vteřin poběží v 17 jazykových mutacích na sociálních sítích (youtube, facebook, instagram) a na webu DPDgroup. Kampaň nese název Zákony schválnosti (lawsofdelivery.dpd.com) (z angl. originálu The Laws of Delivery). Videa totiž zachycují humorné situace, které se můžou přihodit při přebírání balíčků obyčejným způsobem.

„Chtěli jsme v nadsázce ukázat, čemu se vyhnete, pokud využijete moderní formu doručení zásilky. Asi každý z nás už někdy zažil, že u něj kurýr zazvonil v nevhodný moment. V aplikaci DPD Kurýr víte přesně, kdy dorazí, a už se vám tedy nestane, že mu budete muset otevřít třeba v ručníku” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

První mezinárodní reklamní kampaň bude trvat od 23. dubna do poloviny června. Pro DPDgroup ji vytvořila produkční společnost Supper a mediální skupina Starcom. Videa režíroval britský filmový a reklamní režisér Simon Levene.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě a třetí celosvětově. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 430 zaměstnanci a 840 kurýry doručí každoročně kolem 19,5 milionu zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 32 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup, přepravní síť společnosti GeoPost, s pomocí více než 68 000 zaměstnanců doručuje denně až 4,8 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2017 vykázala tržby ve výši 24,1 miliard EUR.

Reklamy
Označeno tagem