Deník E15 vydává další číslo magazínu E15 Premium „Jak žít 120 let“

Magazín E15 Premium dnes titulem „Jak žít 120 let“ vstupuje do oblasti zdravotnictví a medicíny. V tomto čísle čtenář najde přehled inovací, díky kterým moderní medicína a technologie umí prodloužit život člověka na co nejdelší dobu.

Celý svět bohatne, i v rozvojových zemích se výrazně prodlužuje délka lidského života. Vědci a inovátoři intenzivně hledají odpovědi na otázky, jak dlouhý život dokáže člověku jeho tělo vlastně umožnit. Objevují se i odvážné názory, že člověk může teoreticky žít věčně, že stačí porouchaný orgán vyměnit a může se jet dál… Jisté je, že v sektoru medicíny probíhá řada extrémně zajímavých inovací ruku v ruce s tím, jak do ní pronikly technologie.

Miliardáři ze Silicon Valley dávají peníze do výzkumu, jak co nejvíce prodloužit život. Nová medicína je perspektivní sektor i pro tuzemské finančníky, v magazínu proto přinášíme informace, kdo jaké projekty ve zdravotnictví v Česku vlastní. Inovace v medicíně ale nejsou levná záležitost. A soukromé peníze miliardářů jsou jedna věc, dostupnost péče pro všechny druhá. Vlády celého světa proto intenzivně řeší, jak veřejné systémy novou, často drahou léčbu zaplatí a kdo na ni bude mít nárok.  

K tématu Budoucnost zdravotnictví pořádá deník E15 14. června hotelu Four Seasons odbornou diskusní snídani za účasti ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha a odborníků z medicínské, technologické a finanční oblasti.

Dvouměsíčník E15 Premium vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuse o klíčových tématech. Letos se mohou čtenáři těšit na magazíny věnované problematice nemovitostí, školství či inovacím v průmyslu a energetice.

Časopis bude k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco, dále přes SMS prodej a na webových stránkách www.e15.cz.

CN Invest a.s. je společnost se širokým portfoliem printových a online titulů, které sahá od ekonomického deníku E15 přes lifestylové a ženské tituly, jako jsou Maminka, Dieta, Moje psychologie, až k dětským časopisům Mateřídouška a Sluníčko. Velmi výrazně je společnost zastoupena také v segmentu nových technologií, kde provozuje mimo jiné webové stránky Živě.cz a MobilMania.cz.

 

Reklamy