Časopis ForMEN vydává první letošní Fashion bibli

Nová Fashion bible pro muže je právě v prodeji. Módní speciál časopisu ForMen poslouží i tuto sezonu jako rukověť stylu pro všechny muže, kteří se zajímají o módu a aktuální trendy. Úspěšné fashion vydání vychází dvakrát ročně jako regulérní dubnové, resp. říjnové číslo časopisu – v rozšířeném rozsahu 244 stran.

Letošní bible na jaro a léto 2018, vyjma tradičního mapování nových trendů a desítek tipů a rad, jak stylově kombinovat oblečení do práce či pro volný čas, se zaostřuje na Francii,“ říká šéfredaktor časopisu Tomáš Otta. „Mapujeme Francii nejen z pohledu nadčasového pánského stylu, ale i prostřednictvím různých popkulturních fenoménů, ať už jsou to slavné francouzské komedie a filmy noir, krásné francouzské herečky, oblíbená jídla či ikonická auta.“ A dodává: „Naší snahou je vždy psát o fenoménech prostřednictvím autentických autorských zážitků či názorů, žádná přeložená ’Wikipedie’.“

Tváří obálky dubnové Fashion bible pro muže je herec Petr Vaněk, se kterým rozhovor čísla vedl hudebník Kay Buriánek.

Pánská móda, na kterou se speciál Fashion bible pro muže zaměřuje, je nejvíce rostoucím segmentem oděvního průmyslu. Podle loňské zprávy agentury Euromonitor má dámskou módu co do výše tržeb překonat již v roce 2020.

Dubnové vydání Fashion bible bude podpořeno také  reklamní kampaní v televizi, outdooru, na vlastních nosičích a online. Cena výtisku je 99 Kč a je možné jej pohodlně objednat i pomocí SMS zprávy.

CN Invest a.s. je společnost se širokým portfoliem printových a online titulů, které sahá od ekonomického deníku E15 přes lifestylové a ženské tituly, jako jsou Maminka, Dieta, Moje psychologie, až k dětským časopisům Mateřídouška a Sluníčko. Velmi výrazně je společnost zastoupena také v segmentu nových technologií, kde provozuje mimo jiné webové stránky Živě.cz a MobilMania.cz.

 

Reklamy