Be Prague, cestovatelský startup inovační společnosti IdeaSense, rozšiřuje své služby. Návštěvníci Česka si na stánku na pražském letišti mohou nyní kromě klíčů od ubytování zařídit i výlet či zážitek. V nabídce je zejména objevování krás Prahy a českého způsobu života nevšedním způsobem. Podle preferencí zákazníka pak odborníci z Be Prague mohou sestavit i několikadenní program na míru.
Be Prague do své nabídky zařadilo aktivity se zaměřením na lokální autentičnost. Hosté tak mají příležitost poznat Prahu jako místní a vyhnout se běžným turistickým nástrahám. Aktuálně jich je v seznamu 5, nabídka se ale bude průběžně rozšiřovat. Na přání zákazníka jsou v Be Prague schopni připravit i několikadenní program.
„Nápad, že budeme nabízet zážitky, máme už od samotných počátků projektu Be Prague. Vzhledem k tomu, že jejich hlavní sezóna přichází až s létem, přes zimu jsme spouštěli primárně nové služby pro hostitele, jako je předávání klíčů hostům anebo pomoc s administrativou. Nabídku a systém prodeje zážitků jsme tak mezitím mohli pečlivě připravit na blížící se sezónu,” říká CEO Be Prague, Kateřina Holnová.
Kamenná pobočka je na letišti Václava Havla od letošního ledna a nabídkou svých služeb připomíná univerzální recepci pro hosty, kteří mají v Praze zarezervované sdílené ubytování. Dostanou od něj klíče, mohou za něj zaplatit a také vyřídit povinnosti spojené s ubytováním v cizí zemi. Mimo to tam mohou také zakoupit mobilní internetové připojení a nyní nově i objednat výlety a zážitky.
O IdeaSense
Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Tato metoda je postavená na Human Centered Design – metodice designování produktů či služeb, která vychází z hloubkového zkoumání nevyslyšených lidských potřeb (tzv. Jobs-To- Be-Done Theory, JTBD). IdeaSense je v České republice jediná společnost využívající prediktivní trhy ve vývoji a testování tržního potenciálu inovací. Klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii, což je klíčovým aspektem pro kvalitní etnografické výzkumy. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu IdeaSense.
Více informací na: www.ideasense.cz.