ING Bank razantně mění koncept komunikace. ING je „jinou“ bankou

Praha, 6. června 2018 – ING Bank v České republice představuje nový komunikační koncept, který banku představuje jako ideálního partnera pro život a práci s financemi. Takový partner ví, že život jeho klientů není perfektní, ale plný malých nedokonalostí. Na podobné momenty nová kampaň odlehčenou a provokativní formou poukazuje. Její hlavní motto zní: „Zkuste z úspor získat maximum.“

Komunikační kampaň vtipnou formou představuje produkty ING Bank, které klientům umožňují zhodnocovat jejich finance – ING Konto, které je momentálně nabízeno s 2% úrokem p.a. na tři měsíce a ING Podílové fondy, které je možné jednoduše založit i spravovat on-line bez nutnosti návštěvy pobočky a s nulovými poplatky u základní nabídky.

Nová reklamní kampaň se na televizních stanicích objeví ve třech vlnách, které odstartují v červnu a budou opakovaně nasazeny v průběhu dalších měsíců 2018.

„Pro klienty už nechceme být ‚jen‘ bankou. Chceme být jiní. Proto jsme se rozhodli pro koncept, který svým kreativním zpracováním vystupuje z řady. Koncept humornou formou zachycuje typické momenty ze života, okořeněné nadsázkou, se kterou se Češi snadno ztotožní. Věříme, že nový koncept na české zákazníky zapůsobí,“ říká Nik van Dam, ředitel marketingu ING Bank ČR. „Naše kampaň si mimo jiné také klade za cíl podpořit lidi pro správná finanční rozhodnutí v jejich každodenním životě,“ doplňuje van Dam.

Červnovou reklamu ve formě 20vteřinového spotu bude možné vidět na obrazovkách televizních stanic skupin Nova a Prima. O kreativní zpracování se postarala agentura McCann Prague, která se stala vítězem kreativního tendru na začátku roku 2018., Produkci realizovala Armada Films a spoty režíroval Robert Nylund.

Tvůrci konceptu kreativního týmu, tvořeného Razvanem Capanescu a Jiřím Horutem, ke kampani dodávají: „Nestává se často, abyste v klientovi našli partnera, který je otevřený novým věcem jako ING. Tato kampaň je zatím jen warm-up a my se těšíme na její pokračování, které plánujeme.“

Kampaň bude kromě TV také prezentována na OOH plochách, konkrétně na 28 bigboardech po celé České republice. V rámci digitálních médií pak dojde k razantní změně strategie. Nový koncept, aplikovaný na web, sociální sítě i bannerové kampaně, bude fungovat jako dynamický ekosystém, který je vzájemně více provázaný.  

 

Kontakt
Tereza Schneiderová
Stance Communications
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
e-mail: tereza.schneiderova@stance.cz
http://www.stance.cz

O ING Bank

Skupina ING

ING je globální finanční instituce holandského původu se silnou evropskou základnou nabízející bankovní služby. Staví na zkušenostech, odborných znalostech a závazku nabízet vynikající služby a uspokojovat tak potřeby široké klientské základny zahrnující jednotlivce, rodiny, malé a střední podniky, korporace, instituce i vládní organizace. Cílem je podporovat lidi v tom, aby byli stále o krok napřed, v životě i podnikání.

ING Bank se svými více jak 53 tisíci zaměstnanci nabízí služby pro zákazníky retailového i firemního bankovnictví ve více než 40 zemích světa. Silnou stránkou je dobře známá a silná značka s pozitivním vnímáním klientů v řadě zemí, silná finanční pozice, víceúrovňová distribuční strategie a mezinárodní síť. Udržitelnost a společenská odpovědnost je nedílnou součástí firemní strategie ING Bank, o čemž svědčí první příčka v kategorii Diversified Financials v indexu Dow Jones Sustainability, a dále zařazení do indexu FTS4Good a indexu Euronext Vigeo Europe 120.

ING získala ocenění Best Bank In The World 2017, kterou uděluje časopis Global Finance.

ING Bank v České republice

ING v České republice aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více jak 250 lidí.

Historie ING Bank v České republice sahá až do roku 1992.  V průběhu let si zde vybudovala silnou pozici v oblasti korporátního bankovnictví a svou komplexní nabídkou bankovních produktů a služeb v současné době uspokojuje všechny bankovní potřeby významných českých i mezinárodních společností i finančních institucí.

V roce 2001 ING Bank představila svůj první produkt pro fyzické osoby, spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu. Rok poté rozšířila svoji nabídku o ING Podílové fondy, které nabízejí široké veřejnosti možnost vyššího zhodnocení úspor, a stala se tak specialistou na zhodnocování úspor pro fyzické osoby.

Společenská odpovědnost je klíčovou hodnotou firemní kultury banky; finanční produkty a služby nabízí srozumitelným a transparentním způsobem, aktivně působí v oblasti finančního vzdělávání a dlouhodobě strategicky spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem, s aktivním zapojením firemních zaměstnanců.

 

Reklamy