Nahlédněte do nových kanceláří Madea, kde vyvíjejí digitální nástroje pro Mercedes i gumárenský gigant Bridgestone

Zlín, 1. června 2018 – V loňském roce na sebe zlínská digitální agentura Madeo upozornila akvizicí norskou společností BrandMaster. Z českého týmu se stal především vývojový hub zajišťující podporu ostatním společnostem v portfoliu BrandMasteru. S nárůstem zakázek Madeo v posledních měsících navíc zintenzivnilo nábor a muselo rozšířit stávající prostory. Zaměstnanci se tak dočkali celého patra navíc i řady technologických vychytávek.

Zlínské Madeo se v posledním roce věnuje především vývoji řešení pro brand management a nástrojů pro marketingovou automatizaci a mezi své klienty řadí například automobilku Mercedes, poradenské společnosti KPMG a PwC nebo módní značku Helly Hansen. V letošním roce navázalo spolupráci i s největším světovým výrobcem pneumatik Bridgestone nebo nejvýznamnějším americkým zdravotnickým portálem Healthline. „Pomocí námi vyvíjených nástrojů mohou společnosti shromažďovat veškeré informace o své značce a podklady k marketingovým kampaním na jednom místě. Díky tomu snadněji ohlídají, že je jejich komunikace konzistentní po celém světě. Bridgestone navíc využívá řešení i pro své PR aktivity a komunikaci s médii,” vysvětlil šéf Madea Martin Landsberger Pospíšil

Tým, který Martin Landsberger Pospíšil vede už přes deset let, dnes čítá okolo sedmdesáti lidí. Téměř 30 z nich sedí ve Zlíně. Ti dosud obývali dvě nejvyšší patra v budově na zlínském náměstí Míru. Na poslední patro navíc navazuje velká terasa s výhledem na celé město, kterou Madeo využívá jak pro grilování či pravidelné firemní snídaně, tak například pro ranní lekce jógy.

Stávající prostory máme velmi rádi. Kanceláře jsou centru, takže se člověk všude dostane pěšky. Navíc jsou světlé a máme krásný výhled. S tím, jak rosteme, ale postupně přestaly stačit. Začali jsme proto zvažovat i přestěhování. Naštěstí se v loňském roce uvolnilo celé patro pod námi, takže jsme toho ihned využili,” popsal Landsberger Pospíšil.

Ve spolupráci s architektkou Terezou Kupkovou navázali na osobitý exteriér objektu z dílny architektonického studia NewWork. V rámci interiérů se tak snoubí původní industriální charakter Zlína s prvky skandinávského minimalismu s důrazem na přírodní materiály, příjemné zemité barvy a funkčnost. „Snažili jsme se vytvořit kanceláře, ve kterých se dobře pracuje, ale člověk si má také kde odpočinout a posedět s kolegy. Vzhledem k tomu, že hodně komunikujeme se zahraničními klienty a s kolegy v norských a švédských pobočkách, bylo potřeba dobře vyvážit otevřenost prostoru s dostatečným soukromím,” dodal Landsberger Pospíšil. Týmové spolupráci a sdílení informací má zase napomoci vlastní firemní kavárna a bar, které tvoří výrazný prvek jednoho z pater.

Při vybavování Madeo následovalo současný trend chytrých kanceláří. Prostory například namísto běžných žárovek osvěcují chytré žárovky. Ty umí díky senzorům přizpůsobit intenzitu záření i teplotu barev konkrétní hodině a počasí. Umělé světlo tak nenarušuje přirozené biorytmy těla a zpříjemňuje celodenní práci na počítači.

Digitální studio Madeo sídlí ve Zlíně, ale pracuje s klienty z celého světa. Specializuje se zejména na web design, vývoj webových aplikací, mobilních řešení a tvorbu videí a her. Vyhrálo několik mezinárodních ocenění a jejich práce se objevuje v několika publikacích a webových galeriích. Madeo současně podporuje startupy a mladé talenty z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

BrandMaster je jedním z vedoucích poskytovatelů MRM (Marketing Resource Management) systémů v Evropě se sídlem v Oslu. Zabývá se technologickým řešením pro brand management, digital asset management a další. Softwarová řešení a služby BrandMaster využívají například Mercedes-Benz, TeliaSonera, Statoil, Helly Hansen, Specsavers, NOV, Scania, Couche Tard, DNB, KLP, and ICA.

 

Reklamy