Hyundai slavnostně otevřel Muzeum světového fotbalu v Moskvě

  • Hyundai pořádá během Mistrovství světa ve fotbale 2018 speciální výstavu „Hyundai prezentuje Muzeum světového fotbalu FIFA“ v reprezentativním víceúčelovém showroomu Hyundai Motorstudio Moscow

Hyundai Motor, oficiální partner Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku, 9. června 2018 slavnostně otevřel speciální výstavu „Hyundai prezentuje Muzeum světového fotbalu FIFA“ v reprezentativním víceúčelovém showroomu Hyundai Motorstudio Moscow. Výstava je oslavou mistrovství světa ve fotbale, ale také vášně a oddanosti fanoušků. Na příkladech hráčů, kteří se svými výkony nesmazatelně zapsali do historie fotbalu, připomíná také dějiny tohoto sportu a jeho vrcholné turnaje.

Na slavnostním otevření byl představen pohár pro vítěze Mistrovství světa ve fotbale 2018, společně s Rimetovým pohárem, původní trofejí udělovanou vítězům mistrovství světa v letech 1930 až 1970.

„Otevření výstavy exponátů Muzea světového fotbalu FIFA zde v Moskvě v showroomu Hyundai Motorstudio Moscow je velmi významné,“ řekl Wonhee Lee, prezident a generální ředitel společnosti Hyundai Motor. „Společně jsme pracovali na tom, abychom během letošního mistrovství světa poskytli fanouškům fotbalu z Ruska i ostatních částí světa skutečně nevšední zážitek.“

Fatma Samoura, generální sekretář FIFA, k tomu řekl: „S Mistrovstvím světa ve fotbale 2018 píšeme novou kapitolu historie této míčové hry. Zároveň si myslím, že je povinností FIFA neustále ukazovat cestu, po níž jsme došli až sem: včetně všech významných osobností, které se nesmazatelně zapsaly do historie fotbalu a mistrovství světa. A je důležité nezapomenout, že důležitou součástí této historie jsou také fotbaloví fanoušci. Mám radost, že všechny tyto aspekty jsou oslavovány Muzeem světového fotbalu FIFA a naším váženým partnerem Hyundai na této fantastické výstavě zde v Moskvě.“

Na výstavě jsou k vidění vybrané exponáty z Muzea světového fotbalu FIFA, ilustrující historii fotbalu.

  • Rimetův pohár
  • Pohár pro vítěze Mistrovství světa ve fotbale 2018 (bude vystaven ve dnech 9., 16., 23. a 27. června*)
  • 64 oficiálních fotbalových míčů Adidas Telstar pro zahajovací výkop všech zápasů na Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku
  • Předměty patřící hráčům, jako jsou Pelé, Diego Maradona, Lev Jašin, Lionel Messi a Cristiano Ronaldo

* Tato data se mohou změnit

Návštěvníci mohou také sledovat videa zaslaná fanoušky z celého světa do soutěže „Hyundai World Football Heritage“, která se konala ve dnech 15. dubna až 18. května, prostřednictvím digitální platformy Hyundai (http://worldcup.hyundai.com), věnované Mistrovství světa ve fotbale 2018. Každé video ilustruje jedinečnou kulturu povzbuzování fotbalistů fanoušky v 32 zemích, které se účastní závěrečného turnaje. Návštěvníci si mohou prohlédnout také rozmanité dresy s motivem duhy z 32 zúčastněných zemí a seznámit se s dosavadní historií sponzorování federace FIFA společností Hyundai.

Výstava „Hyundai prezentuje Muzeum světového fotbalu FIFA“ v reprezentativním multifunkčním showroomu Hyundai Motorstudio Moscow je přístupná veřejnosti po dobu 42 dnů od 9. června do 20. července.

Hyundai navázal partnerství s FIFA v roce 1999 a jako oficiální automobilový partner bude vrcholným partnerem FIFA až do roku 2022.

Reklamy