Komedii Špunti na vodě sledovaly 1,2 mil. diváků

Jako první dárek k 25. narozeninám nadělila divákům televize Prima komedii Špunti na vodě, která se stala nejsledovanějším pořadem dne. Rodinný film si v neděli večer nenechalo ujít 1 178 000 diváků (share  29,44 %) v CS 15+. Rekordní neděli zaznamenala i skupina Prima s prime time share 34,40 % v CS 15-69 let. A do třetice se ve 25. týdnu dařilo také obchodnímu zastupitelství Primy Media Club, které zvítězilo mezi komerčními skupinami. Celodenní share byl 32,45 % a prime time share 34,80 % v ekonomicky aktivní cílové skupině (15–69 let).

Poslední den v týdnu byl úspěšný i pro hlavní kanál Prima, který v prime time sledovala téměř pětina diváků (share 19,37 %) v CS 15+, stal se tak nejsledovanějším komerčním kanálem. Ve 25. týdnu zazářil také filmový kanál Prima MAX, jenž dosáhl nejlepší share od svého počátku – 2,80 % v CS 15+ a 3,32 % v CS 15-69 let.

Za FTV Prima

 

Reklamy