Brno, 11. 7. 2018 – Brněnská agentura Narrative Media zvítězila ve výběrovém řízení na dodavatele kreativních a reklamních služeb pro výrobce gumárenských produktů a technických pěn GUMOTEX. Pomáhat mu bude nejen v ČR, ale i na dalších evropských trzích.
GUMOTEX je největším evropským výrobcem nafukovacích lodí, mimo jiné i v tuzemsku dobře známé PALAVY. V loňském roce společnost získala titul Exportér roku. Úkolem Narrative Media bude řídit offline reklamu a zajišťovat kreativní a grafické služby pro výrobkové skupiny značky GUMOTEX.
„GUMOTEX je významná výrobní firma nejen v českém, ale i v evropském měřítku. Jedním z našich prvních úkolů bude vytvořit nové komunikační strategie pro konkrétní značky, a následně pomáhat s jejich uvedením do praxe,“ říká Kamil Gric, zakladatel a ředitel agentury.
Výběrové řízení bylo vypsáno na období 3 let, Narrative Media střídá dosavadního dodavatele, kterým byla brněnská společnost Media Age. „Od spolupráce s Narrative Media si slibujeme nové nápady, nový neotřelý pohled na naše výrobkové portfolio a určité oživení komunikace. Měníme styl práce a přecházíme od full servisové agentury ke specializovaným agenturám a věříme, že tento krok nám přinese nejen plnění našich stanovených cílů, ale také úsporu režijních nákladů,“ vysvětluje Lucie Kadlecová, vedoucí marketingu ve společnosti GUMOTEX.
Narrative Media funguje na trhu od roku 2015. Mezi její další významné klienty patří například společnosti E.ON, AAA Auto, Acomware či Ministerstvo průmyslu a obchodu.
O společnosti Narrative Media s.r.o.
Agentura Narrative Media vznikla v roce 2015 a zaměřuje se na komunikační, kreativní a obsahové činnosti. Kromě konzultační činnosti a tvorby dlouhodobé komunikační strategie se zaměřuje také na reklamní a obsahové kampaně, správu sociálních sítí nebo PR. Mezi její klienty patří například společnosti E.ON, AAA Auto, ACOMWARE či Ministerstvo průmyslu a obchodu.