Be Prague nově nabízí zážitky programu Mastercard Priceless Prague

Be Prague rozšířilo své služby o zážitky z programu Mastercard Priceless Prague, který je součástí globální zážitkové platformy Priceless Cities. Návštěvníci Prahy si je nyní mohou objednat přes internet nebo osobně ve stánku Be Prague na pražském letišti.

2018-09-03 17_52_40-_@Feedit.cz_ (12) - daniel@justit.cz - JustIT.cz Mail.png

Priceless Cities nabízí zážitky a další zajímavé benefity v městech po celém světě. V programu Priceless Prague jich je přes třicet a představují výběr toho nejlepšího, co Praha může svým návštěvníkům nabídnout z oblastí kultury, sportu, gastronomie nebo módy. V nabídce jsou například zážitky spojené s Národním divadlem, hokejovou Spartou a festivalem Pražské jaro nebo workshopy se zajímavými osobnostmi a špičkami ve svém oboru, jako je architektka Eva Jiřičná, módní návrhářka Klára Nademlýnská či designér skla Rony Plesl.  

2018-09-03 17_51_29-_@Feedit.cz_ (11) - daniel@justit.cz - JustIT.cz Mail.png

“Zážitky z nabídky Priceless Prague výborně zapadají do filozofie Be Prague a doplňují náš projekt Bucket List. Mají totiž jasnou spojitost s Českem, mnohé vedou exkluzivní české osobnosti a ukazují naše hlavní město netradičním způsobem,” říká k nové spolupráci CEO Be Prague Kateřina Holnová.

Mezi další zážitky, kterých je možné se v rámci Priceless Prague zúčastnit, jsou komentované prohlídky města vedené například Jankem Rubešem, cizincům známým jako Honest Guide, nebo popularizátorem architektury Adamem Gebrianem. Kromě toho je možné se učit od slavných nebo úspěšných Čechů jejich dovednosti – například krasobruslení s mistrem Evropy Tomášem Vernerem nebo kanoistiku s mistrem světa Josefem Dostálem. A v neposlední řadě je v nabídce i škola čepování piva a pivního párování pod vedením mistra v čepování tradičního českého moku Lukáše Svobody.

“Projekt Priceless Cities a hlavně zážitky našeho programu Priceless Prague se díky spolupráci s Be Prague dostávají blíže k lidem tím, že jsou poprvé představovány přímo na jednom kontaktním místě. V pobočce Be Prague na pražském letišti si tak návštěvníci Prahy mohou hned po příletu osobně objednat zážitek k nezaplacení, na který nezapomenou,” říká Tomáš Doležal, marketingový manažer společnosti Mastercard.

Za projektem Be Prague stojí inovační společnost IdeaSense. Jeho cílem je sloužit cestovatelům a jejich hostitelům krátkodobých pronájmů. Na konci roku 2017 se na letišti Václava Havla otevřela pobočka, která slouží jako společná recepce sdíleného ubytování a zároveň jako místo, kde si návštěvníci Prahy mohou koupit českou SIM kartu, mobilní internet nebo unikátní zážitky.

O IdeaSense

Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Tato metoda je postavená na Human Centered Design – metodice designování produktů či služeb, která vychází z hloubkového zkoumání nevyslyšených lidských potřeb (tzv. Jobs-To- Be-Done Theory, JTBD). IdeaSense je v České republice jediná společnost využívající prediktivní trhy ve vývoji a testování tržního potenciálu inovací. Klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii, což je klíčovým aspektem pro kvalitní etnografické výzkumy. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu IdeaSense. Více informací na: www.ideasense.cz.

O společnosti Mastercard

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v oblasti inteligentních, pohodlných a bezpečných plateb. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti Mastercard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi na CashlessPioneers Blog a přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv v Engagement Bureau.

Reklamy