Najdi svůj produkt. Ahold testuje navigaci obchodem

Ahold Delhaize pokračuje v představování technologických inovací. Společnost, která v Česku provozuje obchody Albert, začala v Nizozemsku testovat aplikaci „Find my product“. Novinka ukazuje zákazníkům nejrychlejší cestu k vybranému produktu. Nizozemský supermarket Albert Heijn v Hoofddorpu zahájil její čtvrtletní testovací provoz v srpnu.

Technologická novinka „Find my product“ přináší zákazníkům další dávku pohodlí, a ještě více jim usnadňuje nakupování a výběr produktů.

„Snažíme se našim zákazníkům ulehčovat a zpříjemňovat nakupování a nové technologie nám k tomu dávají řadu příležitostí,“ říká Steven de Kroes z oddělení vývoje obchodů Albert Heijn a doplňuje: „Asi se všichni shodneme, že nás nebaví hledat položky z nákupního seznamu. Díky aplikaci „Find my product“ se hledání stává minulostí a zákazníci v našich obchodech už vždy snadno a rychle najdou cestu ke každému produktu. V aplikaci stačí jen zadat název a na displeji smartphonu se objeví nejkratší cesta k hledanému cíli. Pak už pouze sledujete šipku v digitální mapě, stejně jako při jízdě autem.“

Aplikace funguje jako indoorová navigace. Zákazník do ní zadá název produktu a jeho chytrý telefon ho díky propojení telefonu s unikátními kódy zboží, nasměruje okamžitě přímo k hledanému cíli. Svou cestu k požadovanému produktu navíc zákazník může sledovat prostřednictvím přehledné digitální mapy, která je součástí aplikace.

Po třech měsících nizozemský Albert Heijn vyhodnotí testovací provoz a rozhodne o dalším rozšíření nové technologie.

Snadné hledání i placení

Na začátku roku začala společnost Ahold Delhaize v Nizozemsku testovat další z řady technologických inovací, nový systém nakupování „Tap to go“. Novinka umožňuje zákazníkům rychle a pohodlně nakoupit i zaplatit, aniž by museli projít pokladnou.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců. Z vyhlášení soutěže Obchodník roku 2017 si Albert odnesl 2. místo v kategorii Zaměstnavatel v obchodě, jejímž odborným garantem je společnost Hays.
  • Albert získal již třikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže.
  • V roce 2017 byl Albert oceněn stříbrným certifikátem v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku.
  • Úzká spolupráce s lokálními dodavateli umožňuje obchodům Albert dlouhodobě nabízet tuzemské potraviny. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v zemi, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes jich prodejny po celé zemi zásobuje šest desítek.
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Modernizací prošlo v roce 2017 na sedm desítek supermarketů. Novou podobu získal také hypermarket v pražském obchodním centru Chodov. Zákazníci tam mohou využít mimo jiné exkluzivní vinotéku, fresh bar, sushi bar nebo speciální oddělení „Zdravě s Albertem“.
  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
  • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
Reklamy