Deníky Blesk, Sport a Aha! v červenci meziměsíčně navýšily prodaný náklad

Všechny placené deníky z portfolia mediálního domu CZECH NEWS CENTER a.s. si přes obecně slabší prázdninový měsíc meziměsíčně polepšily. Blesk o 1 %, Aha! o 2 % a Sport o 5 % i díky MS ve fotbale. Ekonomický deník E15 v roce 2018 nadále disponuje vyšším distribuovaným nákladem než v minulém roce. V červenci se vyšplhal na 43 103 kusů, což je ve srovnání s červencem minulého roku o 50 % více!

Deník Sport v červenci zaznamenal dosud nejlepší prodej v roce, když se ho v průměru prodávalo 34 157 ks na vydání. Páteční vydání se Sport magazínem se potřetí v roce dostalo nad hranici 40 tisíc prodaných kusů. Ve srovnání s rokem 2017 se letošního Sport magazínu prodává v průměru o 2 % více.

Týdeníku Reflex se v červenci prodávalo v průměru lehce pod 60 tisíc. Celý rok 2018 si udržuje lepší prodeje ve srovnání s minulým rokem (+0,3 %). Dařilo se i čtrnáctideníkům CNC. Hned u tří jsou prodeje doposud nejvyšší v celém roce: časopis ABC 22 184 ks, Nedělní Aha! křížovky 31 675 ks a Nedělní Blesk křížovky 32 294 ks.

Červencového vydání měsíčníku Dieta se prodalo 18 919 ks, ve srovnání s červencovým vydáním z minulého roku je to nárůst o 17 %. Skvěle je na tom letos i měsíčník Lidé a Země, který v červenci vykázal nejvyšší prodej v roce (19 241 ks) a zároveň o 2 % vyšší prodeje než loni. V „kladných“ číslech je celý rok i měsíčník pro děti Sluníčko (+1 %) a lifestylový měsíčník ForMen (+16 %).

CZECH NEWS CENTER a.s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje přes 3,7 milionu čtenářů tisku a více než 6,5 milionu návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC. 

Reklamy