Klienti ERV Evropské hlásí 91 % škod on-line

S novým systémem číslo ještě vzroste

Praha, 14. září 2018 – V srpnu letošního roku spustila ERV Evropská pojišťovna nový on-line systém hlášení a zpracování škod. Srpen je totiž měsícem, kdy lidé hlásí nejvíce škod. V roce 2017 to bylo 18 % všech škod. Další přesouvání hlášení a zpracování škod do on-line prostředí zjednodušuje celý systém a zrychluje likvidaci škodních událostí a vyplácení plnění. On-line formulář ke hlášení škody klienti najdou hned na hlavní stránce webu pojišťovny.

„Již v roce 2017 nám klienti hlásili 91 % škod on-line. S novým systémem očekáváme číslo blízké 100 %, říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny.

On-line hlášení škod prošlo výrazným očištěním formuláře od nepotřebných údajů, bylo ale přidáno více povinných polí zaručujících, že klient nebude muset následně nic dalšího doplňovat. U každého pole je umístěna nápověda pro snadnější pochopení požadovaných informací. Smlouva je ověřována hned v prvním kroku celého procesu a on-line formulář se následně sám dynamicky přizpůsobuje typu pojištění a zadaným údajům. „Klient tak vyplňuje jen to, co se týká jeho typu pojištění a škody,“ vysvětluje Vlastimil Divoký. Přímo do on-line hlášení klient také nahraje scany nebo fotografie potřebných dokumentů, jejichž seznam nalezne hned v úvodu hlášení. Nový systém je plně responsivní a díky tomu dokáže své zobrazení přizpůsobovat jakékoli velikosti displeje. Grafika a struktura byla také přepracovaná a optimalizována pro snadnou obsluhu. Škodu tedy lze nahlásit z počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Hlavní výhody pro klienty

Nové on-line hlášení zrychluje celý proces likvidace pojistné události. Škoda se ihned dostane do interních systémů Evropské a začíná její řešení. Díky sledování správnosti vyplňovaných údajů klient při hlášení škody nemůže udělat chybu a do pojišťovny se tak dostanou správné a kompletní údaje. Klient následně obratem obdrží kopii hlášení na svůj email. Těm, kdo již mají vytvořený profil v klientské zóně Moje Evropská, se po přihlášení navíc část formuláře vyplní automaticky.

Reklamy