Konference Virtualization Forum 2018 představí řadu novinek a trendů pro digitální transformaci podniků

Ostrava, září 2018 – Již čtrnáctý ročník konference Virtualization Forum, na které sdílejí přední IT profesionálové své vize, znalosti a zkušenosti z oblasti budování moderní podnikové infrastruktury se zákazníky a odbornou veřejností, se uskuteční 25. října 2018 v Clarion Congress Hotelu Prague.

Konferenci Virtualization Forum, jejímž hlavním organizátorem je společnost Arrow, každoročně navštíví více než 500 účastníků. V minulých letech se stala tradičním místem setkávání IT manažerů a specialistů, ať již se jedná o přední dodavatele IT, resellery, zákazníky či odbornou veřejnost.

Hlavními tématy letošní konference jsou cloudová transformace podnikové infrastruktury, s ní související bezpečnostní výzvy a softwarově definovaná řešení. V rámci dopoledního programu si budou moci účastníci vyslechnout 12 přednášek předních dodavatelů IT řešení v hlavních sálech, na které naváže v rámci odpoledního programu 16 přednášek v sálech vyhrazených platinovým partnerům konference. Na stáncích v předsálí pak budou po celý den prezentovat partneři konference svou nabídku a diskutovat s účastníky okruhy témat, které je zajímají.

Platinovými partnery letošní konference Virtualization Forum 2018 jsou společnosti Check Point, Oracle, Veeam a VMware, Gold partnery jsou společnosti Citrix, Cloud4com, F5 Networks, Forcepoint, Juniper Networks, NetApp, Symantec a Trend Micro a Silver partnerem je společnost Veritas.

Více informací včetně programu a registrace najdou zájemci na webu konference Virtualization Forum 2018.

O společnosti Arrow

Arrow Electronics (www.arrow.com) je celosvětovým dodavatelem produktů, služeb a řešení pro průmyslové a komerční uživatele elektronických komponent a podnikových IT řešení. Arrow působí jako distribuční partner pro více než 150 tisíc výrobců OEM, resellerů s přidanou hodnotou, smluvních výrobců a komerčních zákazníků, a to prostřednictvím celosvětové sítě. Společnost disponuje více než 300 prodejními místy a 45 centry pro distribuci s přidanou hodnotou, která obsluhují více než 80 zemí.

 

Reklamy