Jogínka v rovnováze prezentuje nové BeBe NaMěkko

  • Animované spoty mají pomoci s uvedením nového produktu řady BeBe Dobré ráno NaMěkko
  • Mondelēz v České republice znovu využívá personifikovanou kampaň s mluvící sušenkou

Praha 27. září 2018 – Značka BeBe Dobré ráno při příležitosti uvedení nového produktu ze své řady NaMěkko připravila novou reklamní kampaň. V aktuálně připravených animovaných spotech představí produkt s borůvkovou příchutí personifikovaná sušenka cvičící jógu. Kampaň zaměřená primárně na cílovou skupinu žen ve věku 20–35 let plynule naváže na lednovou propagaci značky BeBe, která využívala obdobné typy kreslených vizuálů. Poprvé se objeví v říjnu a poběží v televizi, na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube a videoserverech televizí Nova a Prima. Ke konkrétní podpoře prodejů chystá výrobce sušenek, společnost Mondelēz, v České republice i na Slovensku také in-store aktivaci součástí které budou i ochutnávky nového produktu ve vybraných obchodech, sekundární vystavení a POS materiály.

„Spojení jógy jako fyzicko-spirituální disciplíny usilující o rovnováhu duše a těla představené pomocí sušenky, která v kreslené podobě nabízí svůj podíl na vyvážené snídani, nám přišlo milé, vtipné a především zapadající do předchozí komunikace,“ říká Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno. „Práce s personifikovaným produktem v reklamě podle našich zjištění vede k její vyšší účinnosti. Ve vizuálech proto sušenka-jogínka balancuje s borůvkami na rukou, ve videu pro změnu balancují borůvky na sušence stojící na snídaňové misce či sušenka BeBe v jógové meditační pozici vede lekci jógy odehrávající se na pozadí snídaňového stolu s podzimní tematikou.“ Kampaň připravila pražská Bistro Agency patřící pod mezinárodní mediální síť Dentsu Aegis Network. Spot v češtině namluvila Jana Stryková, slovenskou verzi pak Danica Jurčová.

Značka BeBe Dobré ráno v posledních letech uvedla na trh dvě aktuálně nejvíce rostoucí řady založené na vysokém obsahu celozrnných cereálií a sušeném ovoci, oříškách či čokoládě. Řada NaMěkko prezentuje měkké sušenkové produkty, NaTvrdo křupavé sušenky. Pod jejich křídly průběžně vznikají a jsou uváděny na trh nové produkty.

Tiskové zprávy společnosti Mondelēz International v České republice a na Slovensku najdete zde:

http://www.mynewsdesk.com/cz/mondelez-cz-sk

Videa:

CZ pyramida: https://youtu.be/g_uTkYkszvQ

CZ meditace: https://youtu.be/Bd6U3nYK4L0

Televizní spoty:

CZ: https://youtu.be/hooIvEo_V1Q

SK: https://youtu.be/IuYWDZpIUlk

O společnosti Mondelēz Czech Republic s.r.o.

Společnost Mondelēz Czech Republic s.r.o. je součástí skupiny společností Mondelēz International, která je předním světovým výrobcem čokolády, sušenek, žvýkaček a bonbonů. Skupina v současné době zaměstnává téměř 100 tisíc zaměstnanců a své výrobky prodává ve 165 zemích světa. Mezi její nejznámější značky patří čokoláda Milka a Cadbury, sušenky Oreo a LU nebo žvýkačky Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky, TUC či Zlaté. Mondelēz International je v České republice a na Slovensku jedničkou ve výrobě sušenek a čokoládových cukrovinek. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí. Obchodní zastoupení firmy zde prodává 430 produktů pod 19 značkami. Více na www.mondelezinternational.com, www.facebook.com/mondelezinternational a www.twitter.com/MDLZ.

 

Reklamy