Konečně automaty s čerstvým jídlem – Sklizeno nabízí kancelářím Fresh Pointy

Praha, 2. října 2018 – Do konce roku 2018 chce Sklizeno do deseti firem a kancelářských prostor umístit své Fresh Pointy – samoobslužné lednice, ve kterých si zaměstnanci mohou nakupovat celodenní menu složené především z jídel a nápojů vlastní výroby Sklizeno. Speciální automaty se ovládají dotykovým displejem, platí se v nich výhradně bezkontaktně a jejich nabídka je koncipovaná tak, aby se tu zaměstnanci mohli občerstvit po celý pracovní den. V nabídce jsou snídaňové a svačinové varianty a k tomu sezóně přizpůsobená hlavní jídla.

„Fresh Pointy jsou další cesta, jak dostat kvalitní potraviny k lidem. Máme už několik prodejen a bister v kancelářských parcích a víme, že zákazníci tam nepotřebují nakupovat víc než snídaně nebo svačiny, ale chtějí se i rychle najíst. Přitom mají vysoké nároky na kvalitu, a Fresh Point je tak ideální řešení. Je to de facto malé samoobslužné Sklizeno bistro, taková naše prodloužená ruka,” představuje Fresh Pointy Petr Borkovec, ředitel Sklizeno.

Fresh Point je zdravá lednice, primárně určená do společných prostor středních až velkých firem, která zaměstnancům nabízí zdravější alternativu ke klasickým automatům plným sladkých nápojů a nezdravých svačinek. Fresh Pointy totiž obsahují kvalitní, především čerstvé produkty z nabídky Sklizeno a z velké části přímo z jeho výroby. Jídla v nabídce pokrývají 4 z 5 doporučených jídel v rámci pravidelného stravování – od snídaně, přes rychlé svačiny a až po oběd, tedy jídla, která běžně řeší zaměstnanci ve standardní pracovní době.

Přiložením bezkontaktní karty k platebnímu terminálu se otevřou dveře lednice, ve které si můžete vybrat z více než 20 různých druhů pravidelně se obměňujících hotových produktů. Po vybrání produktů nascanujete čárový kód a Fresh Point vás na displeji provede platbou. Nakoupeno (a tedy navařeno) máte prostě za minutu.

V průběhu posledního roku Sklizeno úspěšně otestovalo tři Fresh Pointy a do konce roku chce umístit dalších sedm už do ostrého provozu. Od příštího roku je plánuje dodávat do pražských a brněnských firem na objednávku a cílem je, aby vytlačily klasické nezdravé automaty a zaměstnanci a zaměstnavatelé je považovali za další zaměstnanecký benefit.

Společnost, která si Fresh Point pronajme má jeho využívání první tři měsíce zdarma na zkoušku, poté platí pouze poplatky za údržbu a logistiku 2000 Kč/měsíc. Ceny produktů jsou ve Fresh Pointech stejné jako v prodejnách a bistrech Sklizeno. Zásobování probíhá aktuálně 3x týdně, ale lze ho přizpůsobit požadavkům konkrétních prostor.

Více na www.freshpoint.cz.

O Sklizeno:

Česká společnost Sklizeno si vzala za cíl přinést do českých domácností kvalitní jídlo za dostupné ceny. S tímto cílem pod značkou Sklizeno a My Food najdete po Česku více než 30 prodejen a další dvacítku pod značkou Náš Grunt. Sklizeno ale není jen prodejcem a výrobcem, významnou částí jeho podnikání jsou aktivity zaměřené na podporu malých a středních dodavatelů. Prostřednictvím svého investičního centra nabízí finanční, logistickou, marketingovou i provozní pomoc malým a středním výrobcům kvalitních potravin. Sklizeno usiluje celkově o profesionalizaci kvalitní produkce tak, aby byla cenově kompetitivní s konvenční bez kompromisů v kvalitě.  

V dubnu 2016 se Sklizeno propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu 2016 se sítí Náš Grunt. Aktuálně je tak v síti více než prodejen, z toho 30 pod značkou Sklizeno a 3 bistra My Food.