The Prostor, český „pop-up“ projekt pro krátkodobé pronájmy, rozšiřuje spolupráci s úspěšnou mezinárodní platformou Storefront

Praha následuje současný trend rozvoje krátkodobých komerčních pronájmů a řadí se po bok světových metropolí jako New York, Londýn, Hong Kong či Milán, kde je již v současnosti Storefront etablován. Rozvíjet obchodní příležitosti v Česku se rozhodl ve spolupráci s tuzemskou platformou The Prostor, kterou rozvíjí realitně-poradenská společnost 108 AGENCY.

Celosvětový leader v oblasti krátkodobých pronájmů komerčních prostor, americká společnost Storefront, navázal partnerství s českým start-upem The Prostor za účelem nabídnout klientům možnost netradiční prezentace jejich produktů či služeb formou originálních pop-up eventů. Cílem je představit zákazníkům novinky v nabídce, a to v neobvyklém prostředí mimo tradiční retailové prostory.  Pro společnosti z oblasti módy, designu ale například i výrobce elektroniky či automobilů představují pop-up eventy vítané rozšíření tzv. offline marketingu.

“Spolupráce se Storefront nám přináší příležitost nabídnout atraktivní pražské prostory i v globálním měřítku a napomáhá tak prezentaci zahraničních značek v České republice. Již nyní registrujeme vysoký zájem o námi nabízené prostory ze strany zahraničních subjektů, spojení sil se Storefront tak bylo pro nás logickým krokem,” uvádí Dušan Hříbal, Director The Prostor.

Storefront v současné době působí ve více než 15 světových metropolích napříč Spojenými státy, Evropou i Asií. Praha tak na starém kontinentu doplňuje Amsterdam, Milán či Paříž a Londýn. Portfolio měst se nadále dynamicky rozšiřuje. Koncept krátkodobých komerčních pronájmů je svým principem podobný populární platformě Airbnb, specializované na krátkodobé ubytování. V on-line nabídce si zájemce vybere vhodný komerční prostor dle svých požadavků a časových možností. Není přitom fixován dlouhodobostí nájemní smlouvy tak, jako tomu bývá u tradičních retailových ploch, kde smlouvy zpravidla bývají uzavírány jako víceleté. Díky tomu mohou nejen zavedené, ale i začínající společnosti otestovat trh a zájem o jejich produkty, přičemž za standardních podmínek by pro ně vlastní plocha byla finančně nedosažitelná.   

„Jsme nadšení z příležitosti nabízet Prahu v rámci stále rostoucího portfolia Storefront. Vnímáme obrovský potenciál města jak z hlediska nabídky celé řady mimořádných objektů, tak také z pohledu vysokého zájmu zákazníků o nové služby,“ uvádí Mohamed Haouache, spoluzakladatel a CEO Storefront.

V českém prostředí je výraznější vlaštovkou rozvoje konceptu pop-up švédská nábytkářská společnost IKEA, která v nedávné době otevřela ve spodní části Václavského náměstí dvoupodlažní pop-up studio zaměřené na posílení vnímání značky IKEA.

„V tuzemsku není dosud prezentace formou pop-up příliš rozšířena, naším cílem tak je popularizace tohoto konceptu a dále také rozšíření portfolia exkluzivních prostor. Nezabýváme se přitom pouhým vyhledáním prostor, ale také návrhem a realizací samotného pop-up storu. V tomto ohledu jsme navázali spolupráci s renomovaným studiem deFORM, které se designově podílelo například na akcích pro Nike či Heineken,“ dodává Dušan Hříbal. Mezi referencemi realizovaných projektů vyjmenovává například představení nové kolekce Puma XO The Weeknd či spolupráci na realizaci módního eventu SLOU Days v jedinečných prostorách pražské Kotvy.

KONEC

O The Prostor

The Prostor je český start-up založený realitně-poradenskou společností 108 AGENCY v roce 2017. Nabízí krátkodobé pronájmy unikátních prostor určených pro pop-up prezentaci produktů či marketingové a společenské eventy. Kromě vyhledání optimální lokace společnost dokáže pop-upy také sama navrhnout a zrealizovat.

O společnosti 108 AGENCY

108 AGENCY je česká poradenská společnost, která se zaměřuje na oblast komerčních nemovitostí. Specializuje se na pronájem, prodej a správu nemovitostí, poskytuje investiční poradenství a zajišťuje marketing developerských projektů. 108 AGENCY působí v segmentu nových i starších projektů a mezi její klienty patří široké spektrum tuzemských a zahraničních společností z různých oborů podnikání, zejména z oboru automotive, e-commerce, maloobchodu a velkoobchodu nebo státní správy. Společnost vznikla v roce 2009 a v současné době působí v České a Slovenské republice.

108 AGENCY je provozovatelem portálů SKLADUJ.cz, NAJDIKANCELÁŘE.cz a INVESTUJ.cz.

www.108agency.cz

www.skladuj.cz; www.skladuj.sk

www.najdikancelare.cz

www.investuj.cz

 

Reklamy