RTB House je podle Deloitte jednou z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě

Společnost RTB House, která vytváří pokročilá retargetingová řešení a působí po celém světě, obsadila 2. místo v kategorii Big 5 v žebříčku sestaveném Deloitte, nazvaném Technology Fast 50 Central Europe. Do hodnocení byly zařazeny velké technologické firmy s výrazným růstem. RTB House také obsadila 32. místo mezi nejrychleji rozvíjejícími se technologickými firmami v kategorii “The Fast 50”.

2018-10-12 15_31_23-We Make Retargeting Campaigns Perform Better.png

Velké technologické firmy zařazené do kategorie “Big Five” musely splnit přísná kritéria. Na trhu musely fungovat nejméně čtyři roky a v průběhu každého z nich musely dosáhnout na obrat alespoň 50 000 EUR. Během posledního sledovaného roku musel být jejich roční obrat alespoň na úrovni 25 milionů EUR. Obrat RTB House se zvýšil o 415 %, díky čemuž společnost dosáhla na druhé místo mezi technologickými firmami ve střední Evropě.

The Fast 50 je hlavní kategorií žebříčku vytvářeného společností Deloitte nazvaného Technology Fast 50 Central Europe. Oceňuje  50 nejrychleji rostoucích společností v regionu na základě růstu tržeb za čtyři roky (2014-2017). V této kategorii RTB House obsadila 32. příčku.

„RTB House prožívá opravdu úžasný rok. Naši technologii a neustálý rozvoj ocenil nespočet renomovaných odborníků. Za naše úsilí jsme obdrželi také mnoho vyznamenání. Teď jsme se dostali ještě mezi Deloitte Big Five. Je to pro nás čest a zadostiučinění za naši práci. Druhé místo mezi středoevropskými technologickými společnostmi s největším růstem obratu neznamená pouze, že stále rosteme, ale hlavně to ukazuje výsledky naší převratné technologie, kterou oceňují tisíce klientů,” říká Daniel Surmacz, COO v RTB House.

„V loňském roce jsme jako jedna z prvních firem na světě věnující se retargetingu implementovali hluboké učení do všech našich algoritmů. Spustili jsme také výzkumnou laboratoř AI Marketing Lab, která zkoumá a vyvíjí špičková technologická řešení jak pro vydavatele, tak inzerenty. Příští rok pro nás určitě bude ještě lepší,“ dodává Surmacz.

RTB House je první retargetingová společnost na světě, která vyvinula a implementovala vlastní technologii pro nákup reklamy v RTB modelu kompletně postavenou na hlubokém učení. S tímto nástrojem firma dokáže zvýšit celkový výkon retargetingových kampaní až o 50 procent ve srovnání s těmi, které hluboké učení nevyužívají. Technologie od RTB House postavená na algoritmech hlubokého učení mění oblast elektronického obchodování, což vede k rostoucím tržbám a většímu zájmu největších značek.

Společnost během letošního roku obsadila 8. místo mezi technologickými firmami v žebříčku Financial Times 1000: Europe´s Fastest Growing Companies 2018, vyhrála ocenění Silver Stevie jako nejinovativnější firma roku a obdržela také cenu AIconics Award za nejlepší využití umělé inteligence v obchodu a marketingu. Získala také Big Innovation Award udělovanou The Business Inteligence Group.

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější retargetingová řešení. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hlubokého učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.  

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 200 kampaní na téměř 70 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 300 odborníků a stále se rozrůstá.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com

O ocenění
Deloitte Technology Fast 50 Central Europe je žebříček nejrychleji rostoucích
technologických společností seřazený podle růstu obratu. Vedle hlavní kategorie nazvané Technology Fast 50 jsou vyhlašovány také dvě podkategorie Rising Stars a Big Five. Do soutěže se hlásí firmy samy. Odborníci ze společnosti Deloitte ověřují pravdivost informací zaslaných jednotlivými firmami.

 

Reklamy